У зв’язку з появою можливості платити у громадському транспорті Києва за допомогою смартфона та цифрової транспортної картки, у користувачів виникли питання щодо її використання. Київські чиновники вже відповідають на них.
Нагадаємо, Vgorode нещодавно писав, що у додатку “Київ Цифровий” з’явилася нова опція в меню. Усі бажаючі тепер зможуть сплачувати за проїзд у громадському транспорті, не купуючи пластикову транспортну картку. Новий пункт у меню програми дозволяє придбати цифрову транспортну картку.
На питання про цифрову транспортну карту, що виникли у киян , вирішив відповісти керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич.
Чому картка коштує 40 гривень?
У вартість цифрової картки включено оплату послуг сервісних провайдерів, зберігання даних та їх захист, витрати на підтримку в автоматизованій системі оплати проїзду.
Чи витрачалися 20,3 млн. гривень з міського бюджету на впровадження цифрової картки?
Ні, не витрачалися. Тендер передбачає, що майбутня оплата процесинговому центру здійснюватиметься за фактично надані послуги. Тобто лише за випущені цифрові картки.
20,3 млн. гривень – це сума, на яку провайдер може забезпечити максимальну кількість карток. Фінальна сума залежить від загальної кількості придбаних. Додаткової сплати 40 гривень за кожну картку немає.
Чому пластикову картку не можна додати до Wallet?
Пластикова карта не є віртуальною картою, як транспортні карти Apple у США. Через використання іншої технології, немає можливості додавати пластикову картку до Wallet. Однак ця технологія має нижчу вартість випуску та не передбачає додаткової комісії (від 5$), як у картках Apple.
Нагадаємо, у “Київпастрансі” нещодавно заявили, що водій тролейбуса №37, яка вигнала 13-річного хлопця з велосипедом, мала на це право.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: