67% споживачів оцінили зручність електронних сервісів. Колаж: Наталія Слінкіна
Понад 800 тисяч користувачів особистого кабінету «Центру комунального сервісу» отримують електронні рахунки.
У столиці все більше споживачів віддають перевагу електронній системі оплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Уже понад 800 тис. користувачів особистого кабінету «Центру комунального сервісу» отримують електронні рахунки, а це майже 67% споживачів, які оцінили зручність електронних сервісів.
Про це під час брифінгу повідомила заступниця комерційного директора комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) Юлія Петрик.
Заступниця комерційного директора КК ЦКС Юлія Петрик. Фото: КМДА
«Якщо порівняти кількість електронних рахунків, що ЦКС відправив протягом трьох років, то кількість людей, які користуються електронними рахунками, збільшилася втричі. Для прикладу: у червні 2020 — 283 тисяч, а в червні 2023 — понад 800 тисяч користуються електронним сервісом ЦКС та отримують електронні рахунки», — розповіла Юлія Петрик.
Водночас усі споживачі, які користуються електронними сервісами, продовжують паралельно отримувати паперові рахунки-повідомлення. Тому ЦКС розробив технічну можливість отримувати їх лише в електронному вигляді.
Юлія Петрик додала, що вивантаження електронних рахунків завжди відбувається на кілька днів раніше, ніж доставка паперових рахунків-повідомлень. Оплатити їх можна онлайн, також усі рахунки зберігаються в історії платежів в особистому кабінеті споживача, які за потреби завжди можна роздрукувати.
Нагадаємо, у липні в ЦКС запрацювала функція відмовитися від паперового рахунку-повідомлення.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua