Столиця розвиває сервіси електронної демократії. Фотоколаж: Наталія Слінкіна
Користувачі можуть дізнатися мету опитування та в реальному часі переглядати результати.
Застосунок Київ Цифровий оновив сервіс «Опитування». Відтепер у розділі електронної демократії користувачі зможуть покроково відповідати в комплексних опитуваннях із кількома гілками питань та ділилися власними побажаннями у відкритих запитаннях. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва та заступник голови КМДА Петро Оленич.
За його словами, тепер можна буде дізнатись більше про мету опитування, переглядати результати в реальному часі і проходити кілька опитувань одночасно.
Олег Половинко. фото з особистої сторінки на фесйбук.
«Навіть війна не може завадити містянам робити Київ краще. Електронні петиції, голосування за громадський бюджет, опитування, прямий зв’язок із владою міста — це тільки частина проєктів, що вже працюють, і ми раді продовжувати прислуховуватись до фідбеку кожного користувача Київ Цифровий», — наголосив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
Команда Київ Цифровий постійно вдосконалює роботу застосунку та прислухається до 2 млн користувачів. На основі їхніх побажань у Цифровому нещодавно впровадили можливість створювати QR-квитки із проїзних.
У новому релізі команда Київ Цифровий також доопрацювала сервіс «Рух транспорту», оновивши інформацію про інтервали руху потягів метро та схему метро з перейменованими назвами станцій.
Нова версія застосунку вже доступна для безкоштовного завантаження на смартфонах з IOS та Android.
Офлайн сервіси, зручні подорожі та крамниця: що змінилося у «Київ Цифровий» після опитування користувачів.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua