За рік на «гарячій лінії» столиці опрацювали понад 2 000 000 дзвінків

Минулий 2022 рік, напевно, був найскладнішим за всю історію незалежної України. У тому числі і для столиці, яка опинилася на лінії фронту, а потім систематично обстрілювали. І упродовж цього часу мешканці столиці знали, щоб дізнатися якусь інформацію необхідно телефонувати 15-51 — звернутися до Контактного центру міста.

Тож, протягом 2022 року оператори Контактного центру міста Києва 15-51 отримали та опрацювали понад 2 млн 33 тисячі дзвінків і прийняли більше 895 тисяч звернень. Про це поінформував керівник апарату Київської міської державної адміністрації Дмитро Загуменний.

Дмитро Загуменний

«Кияни знають, що можуть звернутися до Контактного центру з різних питань: ЖКГ, благоустрою, транспорту та соціальної сфери. Окрім звичних напрямів, у цей важкий рік повномасштабної агресії рф фахівці центру також займалися формуванням даних про малозабезпечених містян, які потребували продуктів харчування, медикаментів та інших товарів першої необхідності», — розповів Дмитро Загуменний.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ ДЛЯ ДОПОМОГИ

У Контактному центрі 15-51 запровадили безкоштовну гарячу лінію допомоги для тих, що переживає посттравматичний стресовий розлад і потребує невідкладної психологічної підтримки.

Кваліфіковані спеціалісти отримали багато звернень, що свідчить про актуальність і своєчасність такого рішення.

Загуменний підкреслив, що фахівці Контактного центру контролюють виконання звернень містян. І, буває, оператори отримують дзвінки не лише зі скаргами, а й з подяками. Інколи мешканці столиці отримують від операторів «15-51» такі вичерпні консультації, що вже нема й потреби реєструвати звернення.

1551 допомагає вирішити нагальні питання. Колаж: Наталія Слінкіна

НАЙЗРУЧНІШІ СПОСОБИ ЗВЕРНЕННЯ

За інформацією Загуменного, більшість звернень до Контактного центру було подано через лінію «15-51» (понад 697 тисяч), веб-портал та мобільний додаток (понад 150 тисяч), Урядовий контактний центр (47,5 тисячі), у рамках проекту «Телеефір» (574).

Місто шукає різні зручні шляхи для зв’язку із мешканцями столиці. Так, на початку цього року інтегрували у застосунок «Київ Цифровий» можливість створювати звернення до Контактного центру Києва 15-51.

ПИТАННЯ, ЯКІ НАЙБІЛЬШЕ ТУРБУЮТЬ МІСТЯН

Кияни також активно зверталися до Контактного центру для отримання безоплатної первинної правової допомоги — було зареєстровано понад 42 тисячі юридичних питань.

Здебільшого вони стосувалися перерахування плати за ЖКГ; умов та порядку отримання гуманітарної допомоги; відшкодування за знищене майно та збитків, завданих внаслідок збройної агресії російської федерації; компенсації власникам житла за розміщення ВПО та отримання допомоги на проживання ВПО тощо.

Скрин сайту

МІЛЬЙОН КОНСУЛЬТАЦІЙ

Загалом же протягом року Контактний центр міста Києва надав понад 1 млн 138 тисяч консультацій.

Також щовівторка на YouTube каналі та на Facebook-сторінці міста Києва тривало 34 онлайн-трансляції, під час яких керівники структурних підрозділів КМДА розповідали про найактуальніші питання столичного життя і спілкувались із киянами.

ДОВІДКА. Комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» — це зручний спосіб безпосередньо розповісти про проблеми столиці та допомогти зробити її кращою. Організація була започаткована на базі колишньої Служби допомоги киянам Call-центр 15-51 і входить до Єдиної системи опрацювання звернень до органів влади.

Для розв’язання порушеного питання можна зареєструвати звернення за допомогою офіційного вебпорталу (https://new.1551.gov.ua/), мобільного застосунку «1551» (для Android, для iOS), застосунку «Київ Цифровий» або зателефонувати: за номером 1551 — зі стаціонарного та мобільного, (044) 205-73-37 — з міжміського.

На базі Контактного центру працює інформаційно-довідковий ресурс «База знань» (http://wiki.1551.gov.ua), який містить відповіді на найпоширеніші питання щодо роботи комунальних служб, тарифів, сплати комунальних послуг тощо.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *