У 2022-му кияни отримали майже 7 мільйонів консультацій та послуг у Центрі комунального сервісу

У перші місяці повномасштабного вторгнення, задля безпеки споживачів та працівників, підприємство змушене було тимчасово призупинити особистий прийом відвідувачів у районних сервісних центрах Києва. Колектив продовжував працювати дистанційно, зокрема в укриттях під час повітряної тривоги. Про це розповіли, підбиваючи підсумки року, у концерні «Центр комунального сервісу».

Роботу перших центрів на місцях відновили у квітні 2022 року, а прийом споживачів здійснювався за попереднім записом. У травні вдалося повністю відновити прийом у всіх 10-ти районних сервісних центрах за попереднім записом і надавати повний комплекс послуг.

Завдяки співпраці з Міністерством цифрової трансформації України для зручності споживачів запровадили механізм ідентифікації та можливість передачі документів за допомогою шерингу в застосунку «Дія». Цей функціонал дозволяє передавати копії цифрових документів у кілька кліків. Вирішувати практично всі житлово-комунальні питання можна дистанційно, не відвідуючи сервісні центри.

Також розширили сервіс із оплати комунальних послуг через особистий кабінет для мешканців Київської області. Тепер на сайті КК «Центр комунального сервісу» споживачі можуть додавати об’єкти, що розташовані в Київській області, а також швидко і зручно сплачувати рахунки за отримані житлово-комунальні послуги.

У травні районні сервісні центри відновили повноцінну роботу. Фото: Олексій Самсонов

Від початку дії воєнного стану в Україні комунальні служби Києва працюють у посиленому режимі та у надзвичайно складних умовах, щоб забезпечувати життєдіяльність столиці. У «Центрі комунального сервісу» зазначають, що кожен платіж — це значна підтримка підприємств критичної інфраструктури Києва. Зокрема, завдяки оплаті киян за комунальні послуги, у столиці є тепло та вода.

КК «Центр комунального сервісу» працює як єдина абонентська служба для киян і надає повний комплекс послуг: консультації щодо нарахувань, перерахунків та оплати за житлово-комунальні послуги, зміни власника особового рахунку, пошуку платежів, прийняття на облік лічильників та актуалізацію їх показань, укладення договорів із виконавцями послуг, вирішення питань заборгованості тощо.

За 2022 рік на «гарячій лінії» столиці опрацювали понад 2 млн 33 тисячі дзвінків і прийняли більше 895 тисяч звернень. Окрім звичних напрямів, у цей важкий рік повномасштабної агресії рф фахівці центру також займалися формуванням даних про малозабезпечених містян, які потребували продуктів харчування, медикаментів та інших товарів першої необхідності.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *