Киян закликали повірити лічильники води

У Київтеплоенерго говорять, що вчасно повірений лічильник — це гарантія того, що прилад обліку працює коректно. Нормативами передбачено, що повірка має обов’язково відбуватись раз на 3-4 роки залежно від виробника. За її результатами видається свідоцтво, що підтверджує точність його роботи.

Надалі дані про лічильник мають бути актуалізовані у інформаційно-аналітичній системі КП «Київтеплоенерго».

Отже, якщо ви вже повірили свій лічильник тепла чи гарячої води необхідні документи для внесення до бази даних можна передати дистанційно через Центр комунального сервісу:

• за допомогою Skype, Telegram (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);

• месенджера у Facebook (https://www.facebook.com/cks.com.ua);

• сайту ЦКС https://cks.com.ua/remote.

Щоб актуалізувати дані про лічильники оберіть зручний для вас канал зв’язку та надішліть:

-Акт виконаних робіт/протокол повірки;

-Акт демонтажу/монтажу (якщо повірка була з демонтажем);

-Свідоцтво про повірку;

-Фото лічильника (станом на поточний час).

Для тих клієнтів, які з об’єктивних причин не встигли зробити повірку, уряд встановив окремі умови користування приладами обліку — http://surl.li/btcki.

Сертифікат повірки лічильника діє до кінця воєнного стану та ще три місяці після його скасування. В цей час лічильники не знімаються з обліку, а показання приймаються для проведення нарахувань.

Киянам також радять не накопичувати борги за комуналку. Як їх зручно виплатити? Пропонують розстрочку платежів.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *