В “Укрзалізниці” розповіли про незвичайні і, навпаки, найпопулярніші знахідки, які знаходили в поїздах.
За їхніми підрахунками, близько 63% втрачених речей знаходять повертають їх законним власникам. За три місяці 2023 року до контакт-центру “УЗ” зверталися близько 1 370 разів з проханням знайти втрачені під час поїздки речі.
Серед незвичайних знахідок у компанії виділили номерні знаки для автомобіля, церковну шапку, дитячий горщик, тепловізор, рулон лінолеуму, медичний корсет, кінну амуніцію, капи для зубів, апарат для вирощування насіння та шахівницю.
Однак найчастіше пасажири забувають у поїздах свої гаманці, телефони, зарядні пристрої, іграшки, ноутбуки, документи, годинники та ключі.
Тому людям радять перед виходом із поїзда перевіряти, чи нічого вони не залишили у своєму купе.
Читайте також:
“Укрзалізниця” отримала нові вагони для пасажирів з інвалідністю – фото
Для поїздів закуплять нові подушки, матраци та постільну білизну: що зміниться
Якщо ж якусь річ пасажир все ж таки забув, він може звернутися до компанії з проханням знайти і повернути йому його речі. Зробити це можна кількома способами:
- заповнити спеціальну форму за посиланням : описати втрачену річ за посиланням, вказати дату поїздки та свої контактні дані, там же можна прикріпити фото цієї речі;
- зателефонувати до контактного центру “Укрзалізниці” за номером: 0-800-503-111;
- залишити повідомлення у формі зворотного зв’язку у додатку;
- написати в компанію у програмах Apple Messages, Telegram, Viber або Facebook Messanger.