12 тисяч на добу: блекаут викликав шквал дзвінків на «гарячу лінію» Києва

15-51 — цей номер знають всі кияни. Фото: Борис Корпусенко

У «звичайні» дні кількість звернень у 5 разів менша.

В останній осінній місяць кількість звернень до Контактного центру міста за номером 15-51 значно зросла. Це пов’язано із міськими проблемами, які спричинили масові ракетні обстріли росіян.

Так, протягом останніх 30 днів на «гарячу лінію» надійшло 100 413 звернень. Це на майже на 34 відсотків більше, ніж минулого місяця (66 664).

Кияни найбільше скаржилися на відсутність світла і тепла. Фото: Катерина Новосвітня

ТОП-5 ЗВЕРНЕНЬ ЛИСТОПАДА

Кількість звернень до Контактного центру зросла увечері 23 листопада, коли після атаки росіян велика частина міста залишилася без світла і опалення.

Зокрема, минулого тижня в один із «пікових днів» так званого блекаута було зафіксовано до 12 тисяч дзвінків (до речі, стільки ж звернень до Контакт-центру надходило і у перші дні війни).

Але більшість з людей, які телефонували, отримали необхідну інформацію ще до з’єднання з оператором. Тобто, в автоматичному режимі за допомогою розгорнутого IVR-меню (це — система записаних голосових повідомлень, яка використовується для відповіді абоненту в автоматичному режимі).

У звичайні дні, коли не відбувається критичних ситуацій, кількість звернень містян на телефон «гарячої лінії» у середньому під час воєнного стану складає 2500 на добу.

Отже, ТОП-5 питань, які найбільше тривожать містян. У листопаді це — повністю комунальні проблеми.

На першому місці (майже 90 відсотків звернень) — відсутність опалення. Адже після зникнення електроенергії у багатьох будинках зникає і тепло, оскільки насоси в котельнях живляться від електропостачання.

Проблема № 2, яка тривожить містян, — відсутність електропостачання. Таких заявок за місяць надійшло понад майже 12,5 тисяч. Люди хоч і розуміють причину, чому немає світла у будинку, але попри це звертаються на «гарячу лінію» за додатковими роз’ясненнями.

На третьому місці кияни скаржаться на стабілізаційні графіки, які їх не влаштовують (понад 11 тисяч звернень).

Наприклад, чимало звернень надходить від киян, коли у їхньому будинку відключають світло, а у сусідньому — ні.

«Вчора з 15.00 за адресою проспект Петра Григоренка не було світла. Приблизно о 21.00 дали світло, але через 10 хвилин його вимкнули, при цьому в будинках поруч воно було. Станом на 09:45 світло так і не з’явилось, але в інших будинках воно є», — звертається киянин Віталій.

Позицію 4 і 5 у ТОПі звернень за листопад зайняли відсутність опалення по стояку (9540) та немає гарячої води (майже 7500 звернень).

Мешканці столиці до Контакт-центру звертаються з різних питань. Ілюстративне фото: Борис Корпусенко

ЯКІ ПРОБЛЕМИ ТУРБУЮТЬ МІСТЯН КРІМ ВІДКЛЮЧЕННЯ СВІТЛА І ТЕПЛА

Окрім численних звернень, викликаних проблемами, пов’язаними з наслідками ракетних обстрілів, є і такі, що стосуються певного будинку чи квартири.

«За адресою проспект Володимира Івасюка, 16 В відсутнє опалення. Тобто, взагалі за період, коли нібито ввімкнули опалення, в нашому будинку його не було. Ми розуміємо, що йдуть зараз військові дії в нашій країні, але в інших будинках навколо є тепло, а в нас немає. Робіт по ремонту також навколо будинку не видно», — звертається киянка Валентина.

«Не працює стояк опалення в кімнаті та ледве теплі інші батареї. Гріють нормально тільки дві з усіх батарей, хоча до відключення 23.11.2022 гріли усі нормально», — звертається Світлана Анатоліївна.

«Просимо допомогти встановити решітку на 10-му поверсі. Із-за відключення світла по під’їздах нишпорять шахраї. І хочуть вкрасти металеві котушки в ліфтовій», — просить допомоги киянка Марина.

Чимало надходить скарг від мешканців міста й на неякісну роботу ЖЕКів.

Також, хоча і нечасто, але зараз до Контакт-центру надходять й звернення, які не стосуються вирішення побутових проблем.

Наприклад, наступне. «Чому контролери у автобусі 63 на маршруті Чернігівська — Червоний Хутір спілкуються російською мовою? Ще й при спілкуванні з військовим. Будь ласка, донесіть до них це…», — звертається киянка Наталя.

Контакт-центр працює цілодобово. Ілюстративне фото: з відкритих джерел

ЯК ПОДАТИ ЗВЕРНЕННЯ

Для розв`язання порушеного питання можна зареєструвати звернення за допомогою офіційного вебпорталу, мобільного застосунку «15-51» або зателефонувати за номером 15-51 (зі стаціонарного та мобільного); (044) 205-73-37 (з міжміського).

Графік роботи Контактного центру у воєнний час залишився таким, як і раніше. Тобто, центр працює цілодобово — 24/7, без вихідних та у святкові дні.

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання — ті, які потребують додаткового вивчення.

Загальний термін розгляду звернень не повинен перевищувати одного місяця від дня їх реєстрації.

Нагадаємо, влітку у Контактному центрі 15-51 запрацювала «гаряча лінія» психологічної допомоги. Як туди звернутися, читайте у матеріалі «Вечірнього Києва».

Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *