Укрзалізниця змінила правила перевезення пасажирів та повернення квитків

Укрзалізниця запровадила низку нововведень, які стосуються перевезень груп пасажирів, тварин, а також порядку оплати чи повернення вартості квитка.

Про це повідомила пресслужба компанії.

Отож, відтепер офіційно спрощено процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів. Раніше, згідно з правилами, оформлювати таке замовлення можна було тільки в письмовому вигляді особисто, тепер процедуру дозволено перенести в онлайн.

Також дозволили повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарти. Це за умови, якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше — не менше ніж за 9 годин).

А ще тепер повертають повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після відправлення поїзда. Але не пізніше, ніж за годину після відправлення. При цьому вартість плацкарти не повертається, а повернення квитка після відправлення можливо тільки офлайн.

«Також уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин; введено нову категорію поїздів, якої раніше юридично не існувало — місцеві поїзди, пристосовані для зʼєднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначено порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення», — йдеться у повідомленні.

Повний перелік змінених Правил після оприлюднення можна буде побачити за цим посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0310-07#Text.

Читайте також, Укрзалізниця запускає поїзд зі Львова до Краматорська через Київ. Поїзд курсуватиме через день. Квитки уже можна придбати.

Інна БІРЮКОВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *