Можна повернути всю вартість квитка після відправлення поїзда: нововведення на “Укрзалізниці”

“Укрзалізниця” змінила правила перевезення пасажирів. Частину з нововведень обов’язково варто знати всім потенційним пасажирам, які подорожують Україною.

До цього часу на Українських залізницях діяли правила, прийняті у 2006 році, останні зміни до яких вносили ще у 2019 році. Нарешті, зараз, у 2023 році, набули чинності зміни до правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України.

Як повідомляє офіційний телеграм-канал “УЗ”, головні зміни для клієнтів “Укрзалізниці” такі:

  • з’явилася можливість оформляти онлайн-замовлення на квитки для організованих груп пасажирів. Раніше замовлення для групи оформлялося лише письмово особисто;
  • пасажир має право повернути повну вартість квитка та половину вартості плацкарти, якщо він повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення поїзда (раніше – не менше ніж за 9 годин);
  • пасажир має право повернути повну вартість квитка, але без вартості плацкарти, якщо він повертає квиток вже після відправлення поїзда (раніше повертали лише 10% вартості квитка). Єдині обмеження: а) повернути квиток можна лише через касу, а через Інтернет не можна; б) потрібно встигнути здати квиток протягом години після відправлення поїзда;
  • “дитина-інвалід” тепер у документах офіційно називається “дитина з інвалідністю”, а “інвалід війни” – “особа з інвалідністю внаслідок війни”;
  • замовлення перевезення автомобіля тепер можливе через електронні послуги;
  • уточнено порядок оплати за перевезення собак та дрібних кімнатних тварин;
  • запроваджено нову категорію поїздів, якої раніше не існувало – місцеві поїзди. Така категорія поїздів пристосована для сполучення інфраструктури різних видів транспорту.

Нагадаємо, нещодавно Vgorode писав, що “Укрзалізниця” значно покращила свою програму для купівлі квитків.

No votes yet.
Please wait...