Ветерани різні. Фото: Дмитро «Орест» Козацький
Фотограф проєкту — Дмитро «Орест» Козацький. Це його перший проєкт після російського полону.
На вулицях українських міст з’явиться соціальна реклама з українськими ветеранами з повагою до всіх, хто робить Україну сильнішою. Проєкт «Ветерани різні. Перемога одна» ініціював Український ветеранський фонд.
Борди розмістять у містах: Київ, Херсон, Одеса, Львів, Вінниця, Дніпро та Чернігів.
«Проєкт покликаний нагадати про повагу, недискримінацію та рівність серед захисників і захисниць України, незважаючи на їхні стать, вік, етнічну приналежність чи сексуальну орієнтацію. Ветерани різні, але усіх їх об’єднує незборима риса — захист України в російсько-українській війні. Ми маємо бути вдячними їм за вибір і захист», — зазначають у ветеранському фонді.
Ольга Бенда пережила ампутацію ноги, так як отримала поранення на Донбасі. На фото вона із сином
Парамедикиня Єва Ройтер, позивний «Планочка»
Роман Кулик, «Вікінг»
Олександр Будько втратив на війні дві ноги
Розвідник Наріман Білялов
Фотограф проєкту — Дмитро «Орест» Козацький. Це його перший проєкт після російського полону. Разом із командою Українського ветеранського фонду Орест розробляв концепцію символічних сюжетів бордів.
Учасниками фотопроєкту стали п’ятеро військових. Кожен із них має те, що мусив чи мусила поставити на паузу через війну. Кожен має те, за що бореться сьогодні й що чи кого захищає. Героями соціальної кампанії стали:
Ольга Бенда — ветеранка АТО, яка пішла на війну, коли її сину було більше року;
Наріман Білялов, відомий як розвідник «Іса Акаєв» — ветеран АТО/ООС, засновник та командир добровольчого батальйону «Крим». Кримський татарин.
Олександр Будько, позивний «Терен». Доброволець «Карпатської Січі». Втратив обидві ноги, потрапивши під обстріл позиції.
Єва Ройтер, позивний «Планочка» — парамедикиня добровольчого батальйону «Госпітальєри», військова-представниця ЛГБТІК+.
Роман Кулик, позивний «Вікінг» — ветеран, продовжує службу в лавах ЗСУ. Активний учасник Революції Гідності. Представляє узагальнений образ українського ветерана.
Соціальну рекламу запустив Український ветеранський фонд Мінветеранів за підтримки НАКО — Незалежної антикорупційної комісії, у рамках проєкту «Повага».
Нагадаємо, Уряд погодив проєкт Указу Президента України щодо впровадження Стратегії формування системи переходу від військової служби до цивільного життя на період до 2032 року.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua