Відмова департаменту транспортної інфраструктури КМДА відновлювати роботу міського транспорту під час повітряної тривоги є проявом корупції. Таку думку висловила депутат міської ради Києва Ксенія Семенова.
Зупинка муніципального транспорту під час тривоги, що трапляється практично щодня з літа минулого року, – це лобіювання інтересів приватних перевізників. Департамент транспортної інфраструктури КМДА фактично працює на користь приватників, які володіють парком маршруток. А комунальний транспорт щодня зазнає збитків.
Така робота влади має системний характер, вважає київський муніципальний депутат Ксенія Семенова, і це призводить до мільярдних збитків для міськтранспорту.
Семенова додала, що приватним перевізникам фактично дозволено не зупинятися під час тривоги, пишуть “Коментарі”, і КМДА не поспішають розривати договори з такими перевізниками.
Крім того, київська влада дозволила приватним перевізникам не вводити систему онлайн-оплати проїзду, що призводить до ухилення від сплати податків. Ксенія Семенова звертатиметься з цього приводу до Бюро економічної безпеки та до прокуратури.
Нагадаємо, з 1 серпня 2022 року у Києві під час сигналу повітряної тривоги весь наземний громадський транспорт має зупинятися. 29 березня цього року у керівництві Києва відхилили чергову петицію щодо відновлення руху транспорту під час тривоги. На сайті електронних петицій Київради з’явилася відповідь на неї. У відповідному документі зазначено, що петицію розглянули, але скасовувати заборону не будуть.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: