Всі запити на інформацію, які надходили до апарату КМДА, були вчасно зареєстровані та опрацьовані. Фото: Борис Корпусенко
Найчастіше запитували документи та інформацію, яка стосувалась надзвичайних подій та життя міста під час воєнного стану.
У 2022 році Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації отримало, розглянуло та опрацювало 2 388 запитів на публічну інформацію. Крім цього, ще 1547 запитів надійшло безпосередньо до структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації та 884 — до районних в місті Києві державних адміністрацій. Про це повідомив керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.
Дмитро Загуменний. Фото: Борис Корпусенко
«Через широкомасштабну агресію росіян сфера доступу до публічної інформації, як і інші демократичні механізми, зазнала безпрецедентного удару. Проте ми робили все, аби оперативно надавати мешканцям необхідну інформацію. В тому числі і через запити, — підкреслив Дмитро Загуменний. — Так, всі запити на інформацію, які надходили до апарату КМДА, були вчасно зареєстровані та опрацьовані. Механізмом відстрочки через події, пов’язані з повномасштабним вторгненням, нам довелось скористатись лише на початку весни, коли частина співробітників адміністрації були в простої, тобто не могли виконувати свої обов’язки на робочих місцях».
Він додав, що аналізуючи динаміку надходження до Управління інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації запитів протягом 2022 року, значний спад активності був у березні-квітні. І вже з травня 2022 року почалось поступове повернення інтересу до інструменту подання запитів на публічну інформацію. Проте, до кінця 2022 року середньомісячна кількість запитів так і не вийшла на рівень попередніх років.
«Найчастіше у нас запитували документи та інформацію, яка стосувалась надзвичайних подій та життя міста під час воєнного стану, — зазначив Дмитро Загуменний. — Також цікавились питаннями земельних ресурсів столиці, транспорту та дорожньої інфраструктури, містобудування та архітектури, муніципальної безпеки».
Рейтинг питань, які цікавили мешканців опублікований разом зі звітом про опрацювання запитів, на Офіційному порталі Києва».
Він нагадав, що розроблено кілька зручних варіантів подачі запиту на публічну інформацію, розпорядником якої є КМДА. Зокрема, можна:
- заповнити онлайн-форму для подачі запитів на інформацію;
- скласти текст запиту в довільній формі або скористатись шаблоном форми та надіслати одним із найзручніших для запитувача способів — електронною поштою [email protected] або поштою на адресу: вул. Хрещатик, 36, 01 044, м. Київ (на конверті вказати: «Запит на інформацію»);
- зателефонувати та подати запит усно за номерами: (044) 202-76-42, (044) 202-75-53, (044) 202-74-54.
Також у 2022 році до Управління надійшло 2 580 запитів від представників медіа. З них понад 580 — від іноземних медіа. Топ-темами для журналістів у 2022 році були охорона здоров’я, питання муніципальної безпеки та реагування на надзвичайні ситуації, житлово-комунальна сфера і транспортна інфраструктура.
«Ми отримували і продовжуємо отримувати велику кількість запитів від іноземних журналістів. Тому, для зручності, зробили англомовну версію подачі запитів і загалом трохи змінили форму. Українська і англійська форми для журналістів також опубліковані на Офіційному порталі Києва», — розповів Дмитро Загуменний.
У 2022 році змінили e-mail для журналістських запитів, з урахуванням українсько-англійської транслітерації, на [email protected]Форми для подачі запитів ЗМІ розміщені за посиланням.
У перші місяці повномасштабної війни на «гарячу лінію» міста надійшла рекордна кількість звернень. За три місяці фахівці прийняли пів мільйона дзвінків.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua