Кілька місяців тому виповнилось 180 років від появи першого друку повної версії «Енеїди» Івана Котляревського. А цьогоріч виникає й інший привід — наклад перших частин твору, виданий 225 років тому без дозволу Котляревського.
Бароковий Аматорський Хор Б.А.Х. з Наталією Хмілевською разом із професійними музикантами пропонують зосередитись на цих датах і зануритись в інтерпретації вергіліївського сюжету. Перш за все — у його музичних версіях.
Розв’язувати перипетії Енеїд крізь століття та країни разом із Анною Гадецькою погодилася літературна критикиня, знавчиня антично-середньовічних реалій, лекторка Галина Глодзь.
«У різні епохи композитори-представники європейських культур надавали музичного голосу цій історії, що поєднує пристрасне кохання та великі державні події. Ми обрали барокову англійську та романтичну українську музичні версії „Енеїди“, щоб відчути емоції сповна, віднайти спільне й відмінне та насолодитись різноманіттям», — зазначають організатори з OPEN OPERA UKRAINE.
У програмі концерту фрагменти з опери Генрі Персела «Дідона та Еней» (з 1 та 3 дії), Вальс Венери та Марсів привітний спів з хором з опери «Енеїда» Миколи Лисенка. А на завершення прозвучить Третій Коронаційний гімн Георга Фрідріха Генделя.
Афіша концерту
Коли: 29 квітня, о 18:00
Де: у стінах Кірхи св. Катерини, вулиця Лютеранська, 22
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua