Відучора, 17 травня, українці стикаються з проблемами в роботі “Нової пошти”.
Так, у застосунку “Нової пошти” спочатку перестали підвантажуватись створені накладні. Досі неможливо побачити посилки, надіслані вчора і сьогодні.
У компанії вже прокоментували ситуацію. Там повідомили, що стався технічний збій програми та сервіс авторизації тимчасово не працює. Тому поки що неможливо скористатися поштоматом та всіма послугами в додатку. Над усуненням неполадок працюють.
Тим, хто очікує на отримання посилки в поштомат сьогодні, дзвонитиме оператор “Нової пошти” і уточнюватиме, коли і яким способом клієнтам буде зручно забрати посилки.
Представники компанії уточнили, що послуги з відправки посилок та вантажів, а також фінансові послуги люди можуть отримати в будь-якому відділенні. Цифрові точки контакту – API, бізнес-кабінет, сайт – працюють.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: