Киянам пояснять, хто і яку допомогу може отримати. Фото: Борис Корпусенко
Всі охочі матимуть можливість звернутись з питаннями, які їх турбують.
У вівторок, 13 грудня, у Контактному центрі відбудеться «пряма лінія» за участю заступника директора Департаменту соціальної політики КМДА — Світлани Назаренко.
Триватиме «пряма лінія» з 12:00 до 13:00. Дзвінки від мешканців будуть прийматися за номером «15-51».
Зокрема, на обговорення будуть винесені такі теми:
- призначення допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованих територій;
- допомога під час військових дій;
- призначення матеріальної допомоги ВПО, учасникам АТО та членам їхніх сімей;
- видача посвідчень / встановлення статусу;
- надання допомоги на лікування та інші життєві потреби;
- безоплатне/пільгове забезпечення засобами реабілітації;
- робота районних управлінь соцзахисту населення;
- соціальна допомога по догляду за особою, що її потребує;
- соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям;
- обслуговування одиноких непрацездатних громадян;
- допомога матерям при народженні дитини, одиноким матерям;
- безоплатне лікування, проведення аналізів та інших процедур у медичних закладах;
- влаштування в будинки інтернати осіб похилого віку та осіб з інвалідністю;
- питання щодо «Картки киянина»;
- пільговий проїзд;
- виплати до свят та ін.
Слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на офіційному каналі в Youtube, де відбудеться трансляція в режимі «онлайн».
Пряма лінія — це відкрите спілкування посадових осіб Київської міської державної адміністрації та її структурних підрозділів з мешканцями щодо актуальних питань функціонування міста Києва у форматі щотижневих онлайн-трансляцій.
12 тисяч на добу: блекаут викликав шквал дзвінків на «гарячу лінію» столиці. «Вечірній Київ» дізнався топ-5 проблемних питань листопада.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua