Відсьогодні поштовий випуск можна придбати онлайн та офлайн. Фото: фб-сторінка Ігоря Смілянського
Маленькі художники зобразили свої заповітні мрії про рідну країну, а частина виручених від продажу марок коштів підуть на допомогу дитячим будинкам та дітям, які втратили батьків.
1 червня, до Міжнародного дня захисту дітей, Укрпошта представила благодійний поштовий випуск «Діти Перемоги малюють Україну майбутнього». Його присвячено дітям, які опинилися в епіцентрі жорстокої війни, яку розв’язала росія.
У квітні 2023 році Укрпошта оголосила всеукраїнський конкурс дитячих ескізів на тему «Діти Перемоги малюють Україну майбутнього», на який надійшли понад три сотні творчих робіт малечі. За результатами голосування, у якому взяли участь 468 809 респондентів, перемогу здобула робота «Найзаповітніша мрія» Олександри Федорчук (14 років, Київська обл.).
На численні прохання учасників голосування Укрпошта відтворила на поштовому випуску і малюнки, що вийшли до фіналу: Вероніки Іванцовової (9 років, м. Хмельницький), Олександри Бушинської (13 років, Одеська обл.), Анастасії Мисько (12 років, Хмельницька обл.), Варвари Колєсової (9 років, Миколаївська обл.), Георгія Сосницького (6 років, м. Харків), Діани Василенко (4 роки, м. Полтава).
Війна стала страшною реальністю для українських дітей, заглушила їхній дитячий світ. Але в обпалених війною душах не згасає любов до рідної землі: діти пишаються Україною і вірять в її щасливе майбутнє.
«Спочатку була „Мрія“. Мрія про те, що буде, коли Україна переможе. Потім — була новорічна марка, де була мрія, щоб родини були разом в новому році. І тепер третя марка, яка створена дітьми — як вони бачать Україну майбутнього, — зазначив генеральний директор „Укрпошти“ Ігор Смілянський. — І як Ви бачите — там є мотиви і першої марки, і другої, де все важке залишається в минулому, а родини зустрічають своїх героїв в нашій крутій країні. В нас найкращі, мужні та креативні діти, які, на хвилиночку, зробили все максимально по-дорослому».
Тепер Україна майбутнього очима дітей красується на поштовому блоці, який відсьогодні можна придбати у відділеннях та поштовому маркеті, маркетплейсах eBay та Amazon.
Вартість поштового набору: 116 гривень. 40 гривень з кожного маркового аркуша підуть на благодійність, а саме на допомогу тим, кому найважче — дитячим будинкам та дітям, які втратили батьків.
Крім того, випустили тематичний благодійний магніт «Діти Перемоги».
«Сподіваюсь, ці малюнки принесуть вам стільки ж радості та натхнення, скільки принесли нашій команді під час роботи над цим проєктом, — підкреслив Ігор Смілянський. — А також сподіваюсь, що ці марки-малюнки трохи відволічуть увагу дітей від нічних обстрілів. Світла памʼять тим діткам, які сьогодні, в день захисту дітей, загинули в Києві».
Сьогодні у зв’язку з трагедією, у Києві скасували всі заходи до Дня захисту дітей. Внаслідок обстрілу у Деснянському районі загинула 9-річна дівчинка.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua