Янгол ЗСУ та свічник. Фото: Матвій Вайсберг
Матвій Вайсберг намалював вже знаного українцям «Янгола ЗСУ».
Художник Матвій Вайсберг завершив роботу над трьома монументальними панно з його «Дорожнього щоденника», які він малював під час війни. «Янгол ЗСУ», свічник та Тризуб, вписаний у Зірку Давида, розміщені поруч із спорткомплексом «Авангард».
Неподалік якого вдарила російська ракета у перші дні повномасштабного вторгнення, вбивши декількох мирних киян та потривоживши місце останнього спочинку тисяч жертв у Бабиному Яру.
Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко, який оглянув мурал, сказав, що це своєрідний маркер для Бабиного Яру. А також порадив киянам оглянути міжнародну виставку «Exodus: Шлях з небуття», яка розміщена в «Авангарді».
Біля нового муралу. Фото зі сторінки Олександра Ткаченка
Фото зі сторінки Олександра Ткаченка
Фото зі сторінки Олександра Ткаченка
Цей проєкт об’єднав роботи видатного українського художника Матвія Вайсберга «Тонка червона лінія», литовського митця Даумантаса Тодесаса «Мандри Мойсея» та інших художників.
«Єврейська та українська історії тут переплітаються в нерозривну мозаїку. І все це оточує гіркий запах гару, що ще досі наповнює простір залу „Авангард“. Це місце дарує нам можливість усвідомити, що мистецтво вміє перетворити війну на жагу до життя, а також донести до наших сердець філософську сутність того, що означає війна, смерть та прагнення до життя», — зазначив Олександр Ткаченко.
Виставка «Exodus: Шлях з небуття» відкрилася ще 14 травня, у День пам’яті українців, які рятували євреїв під час Другої світової війни. Кураторка проєктку, керівниця НІМЗ «Бабин Яр» Роза Тапанова тоді підкреслювала, що прагне, аби українці приходили в Бабин Яр не тільки двічі на рік для вшанування пам’яті загиблих, а щоб він став місцем для роздумів та пошуку відповідей на питання сьогодення.
До слова, у столиці показують твори грузинських митців, присвячені Україні та Києву.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua