Відомо, що на вул. Богдана Хмельницького бруківка з’явилась наприкінці ХІХ століття (разом із прокладанням трамвайної лінії в 1892 році). Трамвай із цієї вулиці прибрали у 1934-му. А бруківку ХІХ століття почали замінювати в період післявоєнної відбудови. Орієнтовно у 1950-57 роках стара бруківка була замінена.
Під час ремонту, який триває зараз, бруківку залишають. Це перший масштабний ремонт вулиці Богдана Хмельницького за понад 60 років.
Наразі 3 150 квадратних метрів покриття з бруківки вже переклали. Загалом, за інформацією Департаменту транспортної інфраструктури, заплановано оновити 10 000 кв. м у межах від вул. Хрещатик до вул. Володимирської.
За інформацією Департаменту, кошти на оновлення вулиці витрачають мінімальні — лише на закупку піску та цементу. Задля вирівнювання дорожнього покриття перекладається стара гранітна бруківка. Завдяки такому ремонту ліквідовуються просідання, нерівності та інші проблемні місця проїжджої частини.
! 00 відсотків бруківки вертається на свої місця. Фото: Борис Корпусенко
«Щоб мінімізувати витрати, дорожня служба столиці виконує ремонт власними силами — залучені працівники районних ШЕУ комунальної корпорації „Київавтодор“. Гранітну бруківку знімають, очищають, калібрують. Фактично 100% бруківки повертають на місце після ремонту основи дороги. Саме завдяки цьому ліквідовують просідання, колійності та інші нерівності проїжджої частини», — підкреслили в Департаменті транспортної інфраструктури.
Роботи здійснюють без вихідних, дорожники працюють у 2 зміни. Ремонт виконують у рамках експлуатаційного утримання вулиці працівники шляхово-експлуатаційного управління з ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них. Без залучення підрядних організацій.
У рамках ремонту на вул. Богдана Хмельницького облаштовують пішохідні переходи. Загалом буде 7 переходів. Над створенням двох вже закінчують працювати, дотримуючись всіх правил інклюзивності. Зокрема, на вул. Богдана Хмельницького облаштували дублюючий перехід підземного переходу на перетині з вул. Чикаленка (ст. м. «Театральна»). У рамках ремонту облаштують 12 понижень на переходах. Задля пониження на перетині з вул. Терещенківською дорожники переносять світлофор і зливоприймачі.
«Вечірній Київ» пояснював, для чого потрібна нова дворівнева розв’язка на Оболоні.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua