Основна причина, чому з України все ще так мало поїздів до Європи – це різна ширина колії.
Як розповіли в “Укрзалізниці”, у Європі поширена так звана “європейська колія”. В них відстань між внутрішніми краями рейок становить 1435 міліметрів. А в Україні ж колії завширшки 1520 міліметрів. Тобто і рухомий склад для них використовується інший.
Тому запускати поїзди куди завгодно та ставити на рейси будь-які вагони – фізично неможливо.
Що стосується вагонів з можливістю зміни колісних пар, то їхня кількість обмежена і вони вже всі в роботі.
У прикордонні з ЄС є ділянки суміщеної колії – 1520 та 1435 міліметрів, де можуть рухатись потяги двох стандартів. Широкий шлях вже заведений у Хелм та Перемишль. Наразі тривають переговори з польською стороною щодо запуску за маршрутом Київ-Варшава поїзда з вагонів стандартного для України габариту.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” додала поїзди Інтерсіті+ №720/719 за маршрутом Київ – Харків. Ціна на білет стартує від 490 гривень.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: