Кияни обурені відсутністю комунікації з боку енергетиків

Після кількох атак армії РФ з енергетичних об’єктів у Києві повернулися до аварійних відключень світла. У YASNO кажуть, що ситуація дуже важка і на наближення до відключень за графіком поки що не варто розраховувати.

Що кажуть у YASNO

Генеральний директор YASNO Сергій Коваленко запевняє, що диспетчери намагаються зробити так, щоб усі райони Києва отримували електрику хоча б на короткий час.

– За фактом зараз маємо потужність на 50% меншу за необхідну. З якої потрібно запитати критичну інфраструктуру. Але світло стабільно подається на критичну інфраструктуру, місто переважно з водою та опаленням, – прокоментував Коваленко.

50 годин без світла

Кияни кажуть, що їм доводиться сидіти без світла цілодобово. При цьому зв’язатися з диспетчерами або знайти будь-яку інформацію про відключення практично неможливо. Вказані на сайті ДТЕК графіки не дотримуються, телефони колл-центру та сайт “лежать”, бот видає неправильну інформацію.

Vgorode зібрав скарги киян:

“Прошу надати інформацію чому відсутнє світло вже більше 40 годин по вул. Сікорського 4?… Поясніть людям ситуацію? Зараз світло відсутнє вже 48 годин!!!!! “;

“ДТЕК Київські електромережі, світло згідно з вашим сайтом у нас є, але його немає, зовсім. З обладнанням все Ок, ЖЕК відправляє до ДТЕК. Сусідні будинки теж без е/е “;

“Бажана 30, Бажана, 36 та ще ряд будинків – не було електрики вчора весь день, о 22 дали на 2 години. З 00:15 до 19:30 не було, включили на 1 годину та все. за цими адресами немає ”;

“Алма-Атинська 39А, відключили о 9 ранку 19.12, світло було з 23 до 1 ночі, з 1 ночі 20.12. включають будинки хоча б на кілька годин. Будинок на електриці, батьки не їли гарячу їжу вже більше доби, телефони розряджені”;

“Я заходив на сайт, читав, цей годинник постійно просувається. Причина: екстрені відключення. Після 35 хвилин очікування на лінії оператор просто скинув дзвінок “;

“ДТЕК Київські електромережі ваш сайт продовжує вказувати на наявність е/е, якої немає. Дайте якісь терміни. У нас взагалі нічого без світла немає “;

“Симиренка 21, 19 (Південна Борщагівка) світло відсутнє 49 годин, з 6 годин 19.12.2022. За дві доби не з’являлося навіть на 1 хв. Хоча 20.12.22 будинки поруч почали включати вже за графіком. На сайті ДПЕК ще до вчора до вечора було написано, що біля будинку на Симиренка, 21 відключення з 6.00 19.12.22. Зараз написано, що аварійні відключення з 18.00 20.12.2022. Але ж світла в будинку за 2 доби не було навіть 1 хвилини”;

“За моїм будинком у вас на сайті і в боті кожні 5 годин переноситься час відновлення, а час початку відключення вказується постійно нове, начебто електрику включали. Але за фактом не було жодної хвилини включення, починаючи з 5 ранку 19 грудня. Це вже 50 годин Ми всі всі розуміємо, але хочеться якоїсь хоч трохи виразної відповіді коли все ж таки відбудеться підключення, а не ці байки про те, що потрібно перевірити вхід до будинку (перевірили), або що світло включали (це не правда). Звернення до кол-центру мешканців будинку, на жаль, також не результативні. Будинок висотки без газу, на верхніх поверхах без світла немає і води. Проспект Любомира Гузара 26”;

“Вперше таке, що згідно з чат-ботом світло є, а за фактом його немає. ДТЕК Київські електромережі, уточніть, будь ласка, з чим це може бути пов’язано? ;

“ДТЕК Київські електромережі це якийсь знущання? Вже 11 годин ваш сайт розповідає, що у нас є світло. У нас його НІ! Абсолютно! Як і все інше”.

Контакти ДТЕК

Сайт

Facebook

Кол-центр: 044 459 07 40, 067 495 70 40, 093 495 704 0, 099 495 70 40

Чат-бот у Telegram

Чат-бот Viber.

Читайте також:

Сьогодні було відключено від світла практично весь Київ: YASNO

У ДТЕК розповіли, коли зможуть забезпечити почергове подавання світла на Київщині

No votes yet.
Please wait...