У зв’язку із великою кількістю скарг споживачів, у всіх областях України пройшли перевірки в обленерго. Фахівці виявили низку порушень. Також було визначено постачальників, які частіше за все порушували встановлені норми.
Нагадаємо, раніше Vgorode писав, що у Міністерстві енергетики заявили про перевірки в обленерго, на які скаржаться українці. За будь-які порушення, пов’язані з несправедливим постачанням світла та несвоєчасним повідомленням про зміни у графіках, будуть відповідати особисто керівники компаній-постачальників.
Про це повідомили компетентні органи, що здійснювали перевірку. Оператори систем розподілу електроенергії мають змогу виправити усі порушення до 31 грудня.
Стало відомо, що найбільше встановлені нормативні документи порушували в “Полтаваобленерго”, “Волиньобленерго”, ДТЕК “Київські електромережі” та “Київські регіональні електромережі”
Компанії-постачальники перевірялися на проблеми, які зазначали у своїх зверненнях споживачі. Серед них визначилися “найпопулярніші”. Зокрема, оператори розподілу порушували тривалість перерв між періодами відключень. Також деякі із них застосовували незаконні стабілізаційні графіки.
Окрім цього, деякі перевірені обленерго не додавали у графіки відключень частину обʼєктів, що не входять до переліку критичної інфраструктури, тож і не вимикали їх. У частини компаній взагалі не було погодженого списку критичних підприємств.
Читайте також:
Що робити, якщо при користуванні банкоматом або терміналом вимкнули світло
В “Укренерго” розповіли, чи постачає Україна електроенергію в Європу
Усі перевірки було застосовано для того, щоб обленерго відчули відповідальність за свої дії і припинили самовільно розпоряджатися електроенергією.
Раніше ми розповідали, чим відрізняються екстрені відключення від аварійних. Як пояснюють енергетики, екстрені відключення застосовуються, коли є ризик масованого ракетного удару по критичній інфраструктурі, а аварійні – коли вже є певні проблеми з електромережею.