У історичному центрі вивіски мають відповідати чітким критеріям. Фото: Управління з питань реклами
Власники переробляють їх на вимогу Управління з питань реклами.
В Управлінні з питань реклами показали черговий приклад, як власники закладів переробляють вивіски. Декому вдається зробити це зі смаком.
«Конструкція на склі музичного магазину є гарним прикладом того, як мають розміщуватися вивіски на прозорій частині вхідних дверей, вікнах та вітринах. Заклад знаходиться у першій форматній зоні на вулиці Костянтинівській, у якій розміщення конструкцій на склі дозволяється лише у вигляді об’ємно-просторових літер», — зазначили в Управлінні.
Естетичне оформлення вивісок. Фото: Управління з питань реклами
Другий приклад — типове порушення, коли конструкція виходить за межі фасаду. Крім того, вивіска знаходиться у такій форматній зоні, що має розміщуватися у вигляді окремих об’ємно-просторових літер.
Нову конструкцію власники зробили більш акуратною ніж «попередницю», при цьому вона досить помітна для потенційних відвідувачів.
Оновлена вивіска до вимог зонування. Фото: Управління з питань реклами
Також цього тижня тижні бригади КП «Київреклама» будуть демонтувати незаконні вивіски та рекламні засоби за наступними адресами:
- вулиця Старовокзальна (біля Галицької площі)
- вулиця Січових Стрільців (на розі вулиці Олександра Кониського)
- вулиця Дмитрівська (біля Національного цирку)
- проспект Голосіївський (на розі вулиці Васильківської)
- вулиця Борисоглібська (біля вулиці Братської).
В управлінні нагадують, що власники можуть самостійно прибрати незаконні вивіски. А заяву на розміщення вивіски (конструкції до 3-х метрів) можна подати онлайн через вебпортал на офіційному сайті Управління з питань реклами.
Як писав «Вечірній Київ», названі вулиці міста, найбільш захаращені незаконною рекламою. Рекорд вересня поставлений на вулиці Симиренка у Святошинському районі. Тут демонтували найбільше незаконних рекламних конструкцій — 58.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua