Чоловік переходить колію неподалік від Головного залізничного вокзалу. Фото: Борис Корпусенко
Основною причиною травмування та смертей є легковажність і безпечність людей.
За 11 місяців у Києві та області на залізниці травмувалися 55 осіб, з них 34 — смертельно. Кількість нещасних випадків збільшилася, так за аналогічний період 2022 року було травмовано 39 осіб і з них 24 — смертельно. Про це «Вечірньому Києву» повідомив заступник директора департаменту безпеки руху, охорони праці та екологічної безпеки АТ «Укрзалізниця» Тарас Пасічник.
Тарас Пасічник. Фото: Наталка Марків
Серед постраждалих і загиблих є діти віком до 16 років. Якщо у 2022 році ні в Києві не було смертельних випадків, тільки травмування, то цьогоріч — один загиблий і троє травмованих. Перший випадок трапився у липні на колії станції Київ-Дніпровський. Підліток 2008 року, мабуть, хотів похизуватися перед дівчинкою, виліз на дах вагона-зерновоза і був уражений електричним струмом. Він не вижив.
А під час осінніх шкільних канікул, 23 жовтня двоє хлопців 12 і 15 років на станції Київ-Товарний піднялися на дах вагона, обоє отримали ураження електричним струмом і були доставлені до опікового центру однієї з міських лікарень. За попередньою інформацією підлітки теж шукали гострих вражень і вдалих кадрів для селфі.
У Києві найнебезпечніші місця на залізничних ділянках Дарниця — Київ-Дніпровський (3 травми, з них 2 — смертельні), Борщагівка — Почайна (3 травми, з них 2 — смертельні), Київ-Пасажирський — Київ-Волинський (2 травми і обидві смертельні). В області найнебезпечнішими були перегони між Васильковом і Бояркою, де травмувалося 5 осіб, троє померло. На ділянці колії між Борисполем і Баришівкою травмовано 3 осіб, з них двоє насмерть. На перегоні Немішаєве-Буча теж було три нещасних випадки, одна із яких смертельний. А у самій Бучі травмовано 5 осіб, з яких троє не вижили.
Більшість нещасних випадків стаються внаслідок того, що громадяни не сприймають залізничний транспорт як джерело підвищеної небезпеки, нехтують простими правилами. До травмування можуть призвести: перехід залізничних колій у невстановлених місцях, ходіння по коліях та перебування у міжколійному просторі, перехід колії перед поїздом, що наближається, перехід колії під рухомим складом, знаходження на краю платформи під час прибуття чи прослідування поїзда.
Детальніше про ті кроки, які робить Укрзалізниця для зменшення травматизму на коліях читайте у інтерв’ю — Смертельні витівки: в Укрзалізниці назвали місця на Київщині, де найчастіше гинуть люди.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua