Акція з популяризації екологічних звичок та надання корисних порад за допомогою сітілайтів та бігбордів розпочалася на вулицях Києва та в столичній підземці.
Олександр Возний
«Друзі, навіть у період війни не забуваємо про важливість турботи про довкілля. Спільно з Департаментом суспільних комунікацій КМДА та Будинком природи проводимо інформаційну кампанію „ЕкоЗвички“. Це нагадування про прості зміни, які кожен може внести у своє життя, щоб стати більш екологічно свідомим», — закликав директор Департаменту захисту довкілля та адаптації до зміни клімату Олександр Возний.
Він назвав декілька напрямків екологічної кампанії зі збереження довкілля. Серед тез використовують зокрема такі.
- Використання громадянами власних багаторазових стаканів або термочашок. Адже 6,5 мільйонів дерев вирубують щороку заради виготовлення одноразових паперових стаканчиків. Розв’язання цієї проблеми легке — використання термочашок.
- Людина витрачає близько 19 літрів води щоразу, якщо залишає воду включеною під час чищення зубів. Рішення просте — вимикати воду поки чистите зуби.
- Домашні прилади в «сплячому» режим можуть споживати десятки кіловат на місяць. Не залишаючи гаджети в режимі «stand-by», ви не тільки заощадите електроенергію, а і допоможете навколишньому середовищу.
Перед тим, столичні екологи попросили поради у містян щодо створення експериментальної зеленої стіни. Читайте також про те, як у столиці планують дощові садки та озеленення трамвайних колій.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua