Киянам доступні зручні способи розрахунків за спожиті житлово-комунальні послуги

Фото: ЦКС

Оплатити можна через особистий кабінет на сайті ЦКС або через індивідуальний QR-код.

У КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадують, що рахунки за житлово-комунальні послуги, спожиті у грудні, оновлено.

Для киян є два зручні способи онлайн-оплат за спожиті послуги: особистий кабінет на сайті ЦКС або через індивідуальний QR-код, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

Для оплати через особистий кабінет достатньо виконати 3 прості кроки:

  • Створити обліковий запис, зазначити ПІБ, електронну адресу та номер телефону.
  • Додати об’єкт (квартиру або кілька — для допомоги при оплаті старшим сусідам та родичам).
  • Обрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.
  • Щоб оплатити за допомогою QR-коду, потрібно:

    • зісканувати код із рахунку та перейти за посиланням;
    • ввести номер телефону та електронну адресу;
    • натиснути «Сплатити».

    Квитанції про оплату після онлайн-розрахунку надходять на електронну пошту, а також зберігаються в особистому кабінеті.

    Оплатити без комісії можна за допомогою картки киянина. Оформити її у відділеннях «Ощадбанку» мають право всі, хто зареєстрований у Києві, жителі інших міст, які офіційно працевлаштовані в столиці, а також вимушені переселенці.

    У комунальному концерні «Центр комунального сервісу» зауважують, що також сплатити за послуги можна онлайн через мобільні застосунки, каси банківських установ за встановленим графіком їхньої роботи, який можна дізнатися на офіційних сайтах, у муніципальних електронних додатках тощо.

    Для отримання електронних рахунків на e-mail можна залишити заявку за посиланням.

    Щоб провести звіряння нарахувань та розрахунків за особовим рахунком, у КК «Центр комунального сервісу» пропонують скористатися такими сервісами:

    — особистий прийом у сервісних центрах, що працюють за попереднім записом та визначеним переліком питань;

    — месенджер у Facebook — для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

    — Skype-зв’язок — для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

    — Telegram-канал — для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

    — розділ «Дистанційне обслуговування» на сайті — для оформлення заявок, зокрема, для отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;

    — сall-центр (044) 247-40-40 — для оперативних консультацій та передачі показань;

    — безкоштовна телефонна лінія 0 800 404 407 — для передачі показань лічильників з мобільних телефонів;

    — стаціонарні номери телефонів — для передачі показань лічильників з міських телефонів;

    — сервіс «Зворотний зв’язок» на сайті — для оперативних консультацій.

    Детальна інформація про дистанційні канали обслуговування.

    Водночас передати показання лічильників можна без світла: альтернативні варіанти.

    Сервіс з оплати за комунальні послуги через кабінет ЦКС розширили для мешканців Київщини. Для них вже доступна оплата двох послуг: спожитої електроенергії (із можливістю передати показання лічильників) і газу. І цей перелік послуг розширюватиметься.

    Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

    Sourse: vechirniy.kyiv.ua

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *