Аdidas Originals та український креативний дует Ксенії та Антона Шнайдер представляють другу спільну колекцію, де продовжують втілення ідеї “дизайн без дизайну” на культових силуетах adidas.
Обличчями кампанії в Україні стали Jerry Heil – українська cпівачка, хітмейкерка, авторка пісень, співзасновниця лейблу “Nova Music”, та Дарія Білодід – чемпіонка світу та Європи з дзюдо.
– Ця колаборація – це можливість поєднати власну естетику та відчуття спільно зі світовим брендом, щоб створити щось нове та особливе, – ділиться Ксенія Шнайдер.
Минулого року в першій спільній колекції були представлені кросівки Superstar з українським написом “Суперзірка” у білому та м’ятному кольорах. Цього року до нової колекції увійшла оновлена “Суперзірка” у чорному кольорі з контрастними зовнішніми швами.
Цього разу бренди розширили асортимент, додавши до деніму в’язаний кардиган, сукні, футболку з принтом коробки в розгорнутому вигляді та футбольну джерсі. Особливої уваги заслуговує сукня, створена у синьо-жовтих кольорах.
Кожна річ з нової колекції має зелений цінник, який ховається у несподіваних місцях. Маленька неонова наклейка кидає виклик модним нормам, цінностям одягу та здебільшого грається з людьми, які намагаються її зняти.
– Пам’ятаю, як ретельно команда дизайнерів adidas та Антон обирали місце для кожної наліпки на одязі та взутті, щоб вони виглядали максимально “випадково”, – згадує Ксенія Шнайдер.
Також легендарні кросівки Samba отримали нове життя у фірмовому виконанні від KSENIASCHNAIDER. Вони виготовлені з в’язаного трикотажу, нагадуючи культовий Patchwork Cardigan від українського бренду.
– Я давно відмовилася від використання виробів зі шкіри, тому враження від зйомки були особливо приємними через особисті переконання та цінності. Круто творити з людьми, що рухають світ моди в напрямку апсайклінгу!, – ділиться враженнями Jerry Heil.
Дарія Білодід вже вдруге стала обличчям колаборації adidas Originals та KSENIASCHNAIDER. Чемпіонка світу зазначає, ця співпраця не лише про моду та стиль, але і про спільне втілення ідей та цінностей через одяг:
– Відчуваю себе частиною чогось більшого, ніж просто зйомки. Я отримала незабутні враження від роботи з такою талановитою та креативною командою, – розповідає Дарія.
Нова колекція adidas Originals x KSENIASCHNAIDER буде доступна з 2 травня на adidas.ua та у вибраних магазинах бренду.
Про KSENIASCHNAIDER
KSENAISCHNAIDER – незалежний sustainable бренд, заснований Ксенією та Антоном Шнайдерами у Києві у 2011 році. Головними особливостями бренду є sustainable, перероблений денім, patchwork та концептуальний дизайн. У кожній новій колекції бренд кидає виклик усталеним нормам, щоб сміливо проектувати нове бачення майбутнього.
Світове визнання бренд отримав у 2016 році завдяки demi-denims – унікальному силуету джинсів, що поєднує форму кюлотів та скінні. У джинсах бренду виходили світові зірки, такі як Белла Хадід, Селін Діон та інші, а у 2017 році платформа LYST назвала demi-denims одним з найбільших світових трендів. Наразі модель demi-denims, а також asymmetrical jeans є найпопулярнішими моделями з denim лінійки бренду.
Про adidas Originals
Натхненний багатою спортивною спадщиною adidas – один з провідних світових спортивних брендів, глобальний дизайнер та розробник спортивного взуття та одягу – adidas Originals – це бренд стилю життя, заснований у 2001 році. Маючи в своїй основі архів adidas, adidas Originals продовжує розвивати спадщину бренду завдяки своїй прихильності до інновацій та здатності фільтрувати творчість і сміливість, які проявляються на кортах і спортивних аренах, через призму сучасної молодіжної культури. Відзначений знаковим логотипом “Трилисник”, який вперше був використаний у 1972 році, і підтримуваний тими, хто продовжує формувати та визначати креативну культуру, adidas Originals продовжує лідирувати як новаторський бренд спортивного одягу для вулиці.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram:
Sourse: Джерело