Київський дизайнер запропонував ідею для рекламної кампанії, за допомогою якої можна було б зацікавити біженців повернутись з Європи до української столиці. Однак ця соціальна реклама має відповідати дійсності, що досить складно у наших реаліях.
Так, Олександр Біленко зазначив, що навіть в умовах війни у Києва величезний річний бюджет, тож у місті можна запускати великі проекти, швидко змінюватись та інвестувати. Але настав час замислюватися над тим, як переконати киян, які виїхали за кордон, повернутися до рідного міста, адже більшість європейських міст комфортніші за українську столицю.
За його словами, людям треба показати, що Київ швидко перетворюється на європейську столицю, тому повертатися з Люксембургу, Парижа, Берліна, Барселони буде не страшно чи ідея проміняти, наприклад, Лондон на Осокорки не видасться дурною.
Для цього місту потрібно виправляти проблеми, мати чіткий план дій та звітувати про рішення. Біленко написав, що плану дій у міськвлад немає, а, крім відсутності рекреаційної зони з мостом, зважаючи на дії КМДА, у Києві проблем більше не залишилося. Тому в українську столицю багато хто може не повернутися.
Тому він запропонував помріяти і показав, як могли б виглядати привабливі білборди, на яких повідомлялося про вирішення кількох проблем, що “наболіли” мешканцям міста.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: