Керівник, наразі вже колишній, державного підприємства “Антонов” під слідством. Можливо, саме з його вини унікальний український літак не вдалося врятувати з Києва.
Нагадаємо, літак “Мрія” було знищено під час бойових дій у Гостомельському аеропорту. Судно стояло в ангарі, незважаючи на те, що керівників “Антонова” попереджали про можливий напад Росії та радили перемістити літак у безпечніше місце. Тобто літак можна було врятувати від обстрілу, але для цього вони нічого не зробили.
У березні 2023 року СБУ повідомило про підозру декільком екс-керівникам ДП “Антонов” у тому, що їхні дії призвели до знищення “Мрії”. Зокрема, було зібрано докази на колишніх гендиректорів, його заступників та начальників підрозділу з авіабезпеки. Крім того, слідство стверджує, що напередодні повномасштабного вторгнення чиновники не пустили військовослужбовців Національної гвардії України на територію Гостомельського аеропорту, коли ті хотіли підготуватися до його захисту.
Колишній керівник ДП “Антонов” Сергій Бичков отримав уже зараз, у квітні 2023 року, підозру у службовій недбалості, яка стала причиною знищення окупантами літака Ан-225 у Гостомелі.
Як повідомляють у СБУ, саме через бездіяльність Бичкова літак не був переміщений до німецького Лейпцигу до початку вторгнення росіян, хоча технічні можливості та домовленості про це були. Бичков не наказав про евакуацію літака, проігнорував доповіді та пропозиції підлеглих.
Збитки від знищення найбільшого літака у світі – понад 8,4 млрд грн, Бичков може потрапити до в’язниці на строк від 2 до 5 років.
Нагадаємо, у ДП “Антонов” вже проектують нову “Мрію”.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram: