Олександр Козир та козирний підхід до щасливого споживання

Телебачення Одеси завжди славилося своїм творчим потенціалом, який був відомий далеко за межами міста. Такі проекти, як “ТОП лікар”, “Конкурс дитячих малюнків” та “Козирне весілля” вже давно підкорили південь України та отримали популярність за її межами. Цей успіх обумовлений працелюбністю та талантом людини, завдяки якій мовлення одеських телеканалів є цікавим для глядацької аудиторії та все частіше виходить за межі регіону. Ця людина – Олександр Олександрович Козир, засновник медіахолдингу Kozyr Digital, заслужений журналіст України та продюсер, який вже присвятив телебаченню майже 30 років свого життя. Створення національного каналу завжди було його мрією, тож Олександр Козир зробив перший крок у її втіленні в 2021 році.

Олександр Козир і нішеве телебачення: унікальність у кожному проекті

Олександр Козир іде в ногу зі світовими трендами, тому недивно, що один з його останніх проектів – створення нішевих каналів. Знаючи, що в Україні, на жаль, цей напрямок не так розвинен, Олександр Олександрович Козир вирішив створити нішеве телебачення в нашій країні.

Ідею створення каналу “провідником у світі брендів і технологій, орієнтиром у виборі товарів та послуг” він зародив після того, як не зміг визначитися з вибором пательні в магазині і повернувся додому без покупки. Продюсер вже мав досвід у цьому напрямі, зокрема з його проектами “Огляд трендів”, “Здорово” та інші. Але настав час для створення цілого каналу, який допоможе людям при виборі товарів, – “канал щасливих споживачів”.

Телебачення нового формату від Олександра Козира: співпраця TV–1 та ТРЦ SkyMall

Після зменшення пандемії коронавірусу та коли ситуація в житті та бізнесі стабілізувалася, Олександр Козир, не втрачаючи часу, розпочав реалізувати свої задуми. Один з найбільших торгово-розважальних центрів Києва, SkyMall, став партнером у створенні нового каналу TV-1.

З успішної взаємодії між TV-1 та ТРЦ SkyMall стало зрозуміло, що ця ідея була виправданою. Упродовж періоду з серпня по грудень 2021 року, Олександр Козир, який працював над розвитком каналу, також приділяв час маркетинговій стратегії SkyMall. Завдяки йому було виконано цілий комплекс успішних заходів щодо залучення клієнтів, таких як ігри та фестивалі. Більш того, Чорна П’ятниця дозволила SkyMall отримати номінацію в Національному реєстрі рекордів України за найбільшу чергу в ТРЦ.

Затримка старту, але не зупинення: Олександр Козир про майбутнє TV-1

Олександр Козир одночасно контролював свої проекти в Одесі та працював над створенням нового каналу. У 2022 році він розпочав тестове мовлення каналу, на початку 2023 року планував провести масштабну презентацію з оригінальними ідеями. Його команда на чолі з ним успішно посилила роботу ТРЦ і забезпечила розвиток нового каналу, але через війну презентація у березні не відбулася.

Наразі робота над каналом призупинена через фінансові труднощі утримання каналу та складнощі з кадрами, причина яких – війна та еміграція співробітників. Однак телепродюсер вірить в те, що він зможе завершити розпочате та представити новий канал TV-1.

Більше про видатного медіа-продюсера можна дізнатися на його офіційному сайті або Інстаграм-сторінці:

https://kozyrdigital.com

https://instagram.com/kozyrdigital?igshid=YmMyMTA2M2Y=

No votes yet.
Please wait...