Що робити, якщо при користуванні банкоматом або терміналом вимкнули світло

Через масштабні пошкодження мереж НЕК “Укренерго” після російської атаки 19 грудня по всій Україні продовжують екстрені відключення електрики. Вони можуть застати зненацька під час користування банкоматом або терміналом, коли вже почали класти чи знімати гроші з картки.

Якщо банківська операція зірвалася через відключення світла треба одразу телефонувати на “гарячу лінію” 3700 і подавати заявку на повернення коштів.

Інструкцію дій під час неочікуваного відключення світа надали у Кабміні та у Приватбанку.

Що робити:

  • Повідомити на “гарячу лінію” 3700 номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції.
  • Недоотримані кошти повернуть на карту після опрацювання заявки і перерахування грошів в терміналі.

Де ще отримати готівку

Послугою отримання готівки можна також скористатися у касах магазинів, аптек та АЗС.

Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та звернутися до касира з проханням зняти з неї потрібну суму. Отримати можна від 500 гривень, але не більше 6 000 гривень.

Також готівку можна зняти з карти в Укрпошті та на “Новій Пошті”, звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.

Читайте також:

Сьогодні було відключено від світла практично весь Київ: YASNO

No votes yet.
Please wait...