Більше ніж минулого року: українці активно шопингіли на “Чорній п’ятниці”

Логістичні компанії підбили підсумки цьогорічних розпродажів на “Чорну п’ятницю” і виявили цікаві тенденції в покупках українців.

“Цьогоріч “Чорна п’ятниця” стала справжнім випробуванням для логістичних компаній. Ми раді, що впоралися з навантаженням і забезпечили доставку всіх замовлень. Українці активно користувалися можливостями розпродажів, що підтверджується збільшенням середнього чека майже в усіх категоріях”, – зазначають у прес-службі компанії Meest ПОШТА -однієї з провідних логістичних компаній України, яка провела це дослідження.

Що купували українці?

Внутрішні відправлення

Цьогоріч в українських інтернет-магазинах покупці найчастіше обирали товари в таких категоріях:

  • Спорттовари (150% приросту у порівнянні з 2023 роком);
  • Краса та здоров’я (+67%);
  • Техніка та електроніка (+48%).

Це суттєва зміна у порівнянні з попередньо “Чорною п’ятницею”: минулого року найпопулярнішими категорії були одяг та взуття, харчові продукти та мультикатегорії. 

Середній чек склав:

  • Спорттовари: 1905 грн (проти 1031 грн у 2023);
  • Краса та здоров’я: 1820 грн (800 грн у 2023);
  • Техніка та електроніка: 4550 грн (3000 грн у 2023).

Також значно зросли замовлення дитячих товарів (+45%, середній чек — 2900 грн), продуктів харчування (+28%, 2900 грн) та мультикатегорій (+24%, 3350 грн).

Міжнародні відправлення

Попит на товари з міжнародних інтернет-магазинів також суттєво зріс. Лідерами серед категорій стали:

  • Косметика (+126%)
  • Техніка та електроніка (+115%)
  • Одяг (+40%).

Середній чек:

  • Косметика: 2000 грн (проти 1700 грн у 2023);
  • Техніка та електроніка: 2500 грн (1150 грн у 2023);
  • Одяг: 2700 грн (2140 грн у 2023).

Як і минулого року, цієї “Чорної п’ятниці” українці найчастіше купували за кордоном косметику, а також техніку та електроніку. Водночас одяг замінив у топ-3 категорію краса та здоров’я. 

Загалом результати цьогорічної “Чорної п’ятниці” в Україні відображають глобальні тренди. На міжнародних майданчиках українці найчастіше купували косметику, техніку та одяг, що є традиційним для цього шопінг-періоду. А на внутрішніх майданчиках особливу популярність мали спорттовари — категорія, де також збільшуються продажі по всьому світу. Крім того, цьогоріч більше українців обирали доставку у відділення або партнерські центри видачі, ніж адресну. Частка таких замовлень склала 60% у порівнянні з 44% минулого року. 

Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram:

Sourse: Джерело

No votes yet.
Please wait...