Логістичні компанії підбили підсумки цьогорічних розпродажів на “Чорну п’ятницю” і виявили цікаві тенденції в покупках українців.
“Цьогоріч “Чорна п’ятниця” стала справжнім випробуванням для логістичних компаній. Ми раді, що впоралися з навантаженням і забезпечили доставку всіх замовлень. Українці активно користувалися можливостями розпродажів, що підтверджується збільшенням середнього чека майже в усіх категоріях”, – зазначають у прес-службі компанії Meest ПОШТА -однієї з провідних логістичних компаній України, яка провела це дослідження.
Що купували українці?
Внутрішні відправлення
Цьогоріч в українських інтернет-магазинах покупці найчастіше обирали товари в таких категоріях:
- Спорттовари (150% приросту у порівнянні з 2023 роком);
- Краса та здоров’я (+67%);
- Техніка та електроніка (+48%).
Це суттєва зміна у порівнянні з попередньо “Чорною п’ятницею”: минулого року найпопулярнішими категорії були одяг та взуття, харчові продукти та мультикатегорії.
Середній чек склав:
- Спорттовари: 1905 грн (проти 1031 грн у 2023);
- Краса та здоров’я: 1820 грн (800 грн у 2023);
- Техніка та електроніка: 4550 грн (3000 грн у 2023).
Також значно зросли замовлення дитячих товарів (+45%, середній чек — 2900 грн), продуктів харчування (+28%, 2900 грн) та мультикатегорій (+24%, 3350 грн).
Міжнародні відправлення
Попит на товари з міжнародних інтернет-магазинів також суттєво зріс. Лідерами серед категорій стали:
- Косметика (+126%)
- Техніка та електроніка (+115%)
- Одяг (+40%).
Середній чек:
- Косметика: 2000 грн (проти 1700 грн у 2023);
- Техніка та електроніка: 2500 грн (1150 грн у 2023);
- Одяг: 2700 грн (2140 грн у 2023).
Як і минулого року, цієї “Чорної п’ятниці” українці найчастіше купували за кордоном косметику, а також техніку та електроніку. Водночас одяг замінив у топ-3 категорію краса та здоров’я.
Загалом результати цьогорічної “Чорної п’ятниці” в Україні відображають глобальні тренди. На міжнародних майданчиках українці найчастіше купували косметику, техніку та одяг, що є традиційним для цього шопінг-періоду. А на внутрішніх майданчиках особливу популярність мали спорттовари — категорія, де також збільшуються продажі по всьому світу. Крім того, цьогоріч більше українців обирали доставку у відділення або партнерські центри видачі, ніж адресну. Частка таких замовлень склала 60% у порівнянні з 44% минулого року.
Приєднуйтесь до нашіх каналів в Telegram:
Sourse: Джерело