Запуск Подільсько-Воскресенського мосту з’єднає Русанівку та Воскресенку з Подолом, а трохи пізніше — і з Райдужним масивом та Троєщиною, розвантажить Північний міст, а в перспективі буде мостом для гілки метро на Троєщину.
Наразі мостобудівельники та дорожники Autostrada виконують наступні роботи: влаштовують ізоляцію бетонних поверхонь проїзної частини та тротуарів; асфальтують автомобільну частину мосту; паралельно зводять земляний насип для будівництва підходів до мосту; влаштовують підпірні стінки; встановлюють систему водовідведення; встановлюють мостове бар’єрне огородження та шумозахисні екрани.
Роботи завершать до листопада. Фото: «Автострада»
На будівництві задіяно понад 400 працівників і понад 100 одиниць техніки. Роботи завершать на початку листопада.
Подільсько-Воскресенський мостовий перехід складається з двох ярусів (автомобільна дорога і метро), містить три мости: через Дніпро, Гавань та Десенку, естакаду на Рибальському півострові, лівоповоротний з’їзд на вулицю Набережно-Рибальську, естакаду на Трухановому острові, естакаду в урочищі Горбачиха, заїзд на мостовий перехід з перетину вулиць Набережно-Хрещатицька та Верхній-Нижній Вал.
Триває асфальтування на мосту. Фото: «Автострада»
Загальна довжина мосту — 9 км. Автомобільна частина складається із 3 смуг в кожному напрямку.
Мости — це об’єкти критичної інфраструктури й вони мають стратегічне значення, тому у міської влади до їх стану підвищена увага. Фахівці Департаменту транспортної інфраструктури у серпні розповідали, що до кінця року планується запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом.
Раніше у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА на запит «Вечірнього Києва» повідомили про строки завершення робіт на основних дорожніх об’єктах столиці, які проводяться нинішнього будівельного сезону.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua