Київський ККПК впроваджує гофропаковання, що змінює ринок e-commerce…

Київський ККПК впроваджує гофропаковання, що змінює ринок e-commerce в Україні

Інтернет-шопінг – один з найдоступніших засобів боротьби з осінньою депресією: у вересні традиційно спостерігається «бум» запитів на пакувальні рішення для перевезень товарів з маркетплейсів. Гофропаковання від Київського картонно-паперового комбінату не лише допомагає швидко й без ризиків доставити продукцію кінцевому споживачу, а й суттєво заощаджує час і витрати на відправлення замовлень, адже дозволяє відмовитись від залучення додаткового персоналу.

ККПК – підприємство повного циклу виробництва з австрійськими інвестиціями (власник – Pulp Mill Holding), лідер вітчизняного ринку гофрокартонної тари. Саме іноваційні та екологічні пакувальні рішення з переробленої макулатурної сировини – новітній тренд європейської картонно-паперової індустрії, наголошує гендиректор і бенефіціар PMH д-р Хайнц Ціннер (Dr. Heinz Zinner).

Фото 2 — Київський ККПК впроваджує гофропаковання, що змінює ринок e-commerce в Україні

Бокси від Київського картонно-паперового комбінату стали унікальним і проривним рішенням для українських сервісів доставки.

Важко уявити, але ще декілька років тому всі посилки і комерційні відправлення пакувались і сортувались вручну. Сьогодні ж комбінат пропонує універсальну гофротару під різні товарні позиції для широкого спектру галузей бізнесу, зокрема бокси для онлайн-торгівлі та служб доставки. 

Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua

Комерційне та поштове паковання виробництва ККПК успішно застосовують провідні вітчизняні логістичні оператори та торговельні мережі, що працюють на засадах фулфілменту: Нова пошта, Meest Express, Епіцентр, EVA, Аврора, MAUDAU та інші. Але, як зауважує д-р Ціннер (Dr. Zinner), така продукція користується сталим попитом як у великих, так і дрібних ритейлерів. Особливо у представників малого бізнесу, який прагне масштабування, але обмежений в ресурсах.

Фото 3 — Київський ККПК впроваджує гофропаковання, що змінює ринок e-commerce в Україні

Інноваційні формати комерційної тари відкрили нові горизонти для клієнтів ККПК, надаючи їм можливість щодня робити значно більше відправлень.

Конструкція easy box із самозбірним дном суттєво спрощує і пришвидшує процес формування відправлень. А завдяки використанню клею PSA та відривної смужки Tear tape, в придбання машини для вклеювання якої австрійський власник на чолі з д-р Ціннером (Dr. Zinner) інвестував 371 тис. євро, пакування й розпаковка відправлень дозволяють обійтись без скотчу та гострих предметів. 

Усе це робить комерційну тару від Київського картонно-паперового комбінату економною, екологічною та цілком безпечною – у руслі цінностей, які сповідує власник компанії. 

Фото 4 — Київський ККПК впроваджує гофропаковання, що змінює ринок e-commerce в Україні

Стовідсоткову надійність паковання від ККПК підтверджують проведені краш-тести. Тому в e-commerce боксах, які виготовляє комбінат, транспортують широкий асортимент продукції, зокрема крихкої. Технологи підприємства адаптували форму і габарити універсального комерційного паковання під деякі групи товарних позицій: wine box – для вина та ігристих напоїв, варіативне паковання під пляшки різного розміру – для комбінованих замовлень алкоголю, book-mailer box – для книжок та іншої друкованої продукції.

Фото 5 — Київський ККПК впроваджує гофропаковання, що змінює ринок e-commerce в Україні

Поштова тара – не лише зручна, а й естетична: Київський картонно-паперовий комбінат створює вау-ефект для кінцевого споживача. 

Оскільки такі покупки на маркетплейсах, як дорогі напої, парфуми, книжкові фоліанти, гаджети люди часто здійснюють імпульсивно – на подарунок або просто щоб порадувати себе, привабливий зовнішній вигляд пакунку стає одним з ключових чинників, що визначає ступінь задоволення від онлайн-шопінгу. Тому ККПК дбає не лише про зручну конструкцію, а й про естетичність паковання та можливість кастомізації.

«Український бізнес вже усвідомлює, що нові формати тари для e-commerce мають безліч додаткових опцій і переваг для всіх сторін: виробника, продавця, логістичного оператора і клієнта. Прогнозуємо подальше стрімке зростання пакувального сегменту», – резюмують у компанії.

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *