Вітчизняний виробник товарів для дому “Біосфера” планує вийти на біржу

"Біосфера" планує IPO через пʼять-сім років” title=”Український виробник товарів для дому "Біосфера" планує IPO через пʼять-сім років. Фото:biosphere-corp.com” />

Український виробник товарів для дому "Біосфера" планує IPO через пʼять-сім років. Фото:biosphere-corp.com

Український виробник і дистриб’ютор товарів для дому й особистої гігієни корпорація “Біосфера” планує через пʼять-сім років вивести свої акції на біржу і довести оцінку компанії до $1 млрд, зокрема за рахунок тривалої міжнародної експансії.

business festival

Стратегії зростання від ПриватБанку, Atmosfera, ALVIVA GROUP, Bunny Academy та понад 90 лідерів галузі. Київ, 12 грудня, офлайн Забронювати участь

Про це заявив засновник і СЕО компанії Андрій Здесенко в інтервʼю Інтерфакс-Україна.

“Якщо ми займатимемо хорошу частку ринку, то якраз завдяки Європі та іншим країнам ми можемо цього досягти (оцінки в $1 млрд), з огляду на те, що в галузі мультиплікатор на EBITDA не менше ніж 10”, – зауважив він.

За його оцінками, “Біосфера” зможе вийти на біржу через п’ять-сім років, так як “просто виходити з розміром $200 млн це ще зарано”.

Розширення на європейському ринку

Здесенко повідомив, що корпорація 2024 року змогла відновити оборот, що впав через війну, до $175 млн, зокрема завдяки швидкому розширенню на європейському ринку. Натомість до повномасштабної російської агресії у корпорації “Біосфери”  оборот був під $300 млн, однак потім він падав до $120 млн.

Здесенко зазначив, що експорт також поступово відновлюється, проте зараз його частка становить 20%, що також поки що менше довоєнного показника.

У 2022 році “Біосфера”  придбала австрійський бренд Alufix із 4 національними представництвами та виробництвом у румунському місті Фегераш, що дало змогу збільшити завантаження й українських виробництв, наростити обіг 2024 року на європейському вдвічі – до $15 млн і планувати його збільшення до EUR30 млн наступного року.

За словами Здесенко, корпорація зберігає свою орієнтацію на глибоку вертикальну інтеграцію, що дає можливість пропонувати конкурентоспроможну ціну і для приватних марок, і для власних брендів в Україні та за кордоном.

Зокрема, “Біосфера” з відходів, брудної плівки, може випускати до 1000 тонн гранули на місяць, з якої вже виробляти сміттєві пакети. Крім того корпорація виготовляє неткане полотно, запустивши за три місяці до початку війни окремий завод з інвестицією $20 млн, а також має спільний із французькою Groupe Lemoine завод в Естонії, де випускають котонове полотно, з якого виготовляють диски, а також робимо гніт та дует палички для використання у ватній продукції.

Щодо перешкод у розвитку, Здесенко наголосив на наявних обмеженнях у фінансуванні міжнародної експансії, зокрема й через наявні обмеження Національного банку України на транскордонні інвестиції.

Про корпорацію “Біосфера”

Корпорація “Біосфера” працює в Україні понад 25 років. У продуктовому портфелі – понад 1 тис. найменувань під 16 власними торговими марками (“Фрекен БОК”, “Файний бонус”, Vortex, Лайкіт, Smile, Smile Baby, Superfresh, Bambik, Novita, Lady Cotton, Alufix, PRO service, GoWipes, “Чиста Перемога”, Pany Blisk і PoketMon). Корпорація є офіційним дистриб’ютором таких міжнародних брендів як TORK, Selpak і Fantom.

Потужності корпорації в Україні представлені трьома заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine “Біосфера” також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

Наприкінці 2023 року було відкрито новий напрям FOOD із власним виробництвом Cupsoul, представлений такими брендами чаю, як Graff, Ritz Barton та інші.

У червні корпорація “Біосфера”продала потужності з виробництва дитячих підгузків (ТМ Bambik), прогнозуючи скорочення народжуваності в Україні.

Раніше повідомлялося, що Антимонопольний комітет України надав “Біосфері” дозвіл на купівлю понад 50% у капіталі виробника товарів для дому та гігієни “Сервіс Про”.

Джерело

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *