Серед основних вимог до машиніста — відмінне здоров’я. Ілюстративне фото Бориса Корпусенка
Підготовка майбутніх машиністів розпочнеться 22 січня 2024 року та триватиме 26-28 тижнів. Під час навчання слухачі отримуватимуть зарплатню, а в подальшому можливе їх офіційне працевлаштування.
КП «Київський метрополітен» оголошує набір до технічної школи підприємства на курси машиніста електропоїзда.
Освітня програма складається з двох частин — теоретичної та практичної, після завершення яких необхідно успішно пройти кваліфікаційну атестацію. Заробітна плата під час навчання становитиме орієнтовно 7 000 гривень на місяць.
Під час теоретичного блоку слухачі отримають знання щодо конструкції поїзда та нормативно-технічної частини (інструкції, положення тощо). Практичний блок передбачає відпрацювання в якості стажера разом із професійним машиністом: поїзної роботи на лінії, маневрової роботи на станціях лінії та коліях депо, приймання та постановки рухомого складу.
Вимоги до працівника:
- кандидат/кандидатка від 18 років;
- відмінне здоров’я, яке перевірять лікарі під час медогляду та позитивний висновок про професійну придатність;
- освіта професійно-технічна, неповна вища або вища.
Умови від підприємства:
- офіційне працевлаштування;
- соціальний пакет;
- можливість додаткового навчання;
- позмінний графік роботи.
Машиніст електропоїзда має доплати за клас кваліфікації, стаж роботи, шкідливі умови праці, роботу в вечірні, нічні години та святкові дні тощо.
Середня заробітна плата становить:
- без класу (для тих, хто лише отримав професію та став до роботи) — 29 628 грн;
- ІІІ клас — 31 282 грн;
- ІІ клас — 34 385 грн;
- І клас — 38 519 грн.
Для того, щоб отримати або підвищити клас кваліфікації необхідно пропрацювати рік без порушень і збоїв, а також підтвердити свою фаховість на іспитах.
Детальніше за телефонами:
044-238-42-26 — електродепо «Дарниця»;
044-238-52-26 — електродепо «Оболонь»;
044-238-52-66 — електродепо «Харківське»
044-238-44-70, 044-238-54-98 — управління кадрової роботи.
До слова, працювати машиністом можуть і жінки. У 2017 році в Україні скасували наказ Міністерства охорони здоров’я № 256 «Про затвердження Переліку важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, на яких забороняється застосування праці жінок», що діяв із 1993 року.
Повний перелік вакансій КП «Київський метрополітен» за посиланням.
Читайте також: Стрес та курйози: історія машиніста столичного метро. Три роки тому журналісти «Вечірнього Києва» поспілкувалися з Максимом Ковалем, за плечима якого тоді вже було 17 років стажу.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua