У столиці визначають інтереси молоді. Ілюстративне фото: Борис Корпусенко
Побажання молодих людей врахують при складанні стратегії роботи на 2024-й.
Київський молодіжний центр (КМЦ) у партнерстві з U-Report запустили масштабне опитування молоді.
Як розповіли «Вечірньому Києву» у КМЦ, мета опитування — проаналізувати потреби та інтереси молоді, аби напрацювати стратегію роботи з молоддю на 2024 рік.
Головним завданням є визначити запит молоді щодо тематики заходів: які теми їх цікавлять для реалізації в онлайн та на які б вони прийшли фізично, а також, на які теми хотіли б заходи онлайн.
Cеред запропонованих тем — молодіжне підприємництво та реалізація молодіжних проєктів, профорієнтація та медіаграмотність, формування здорового способу життя, неформальна освіта, фінансова грамотність, правова освіта, волонтерство,
психологічна підтримка, арт-терапія, самооборона й тактична медицина тощо.
Як пройти опитування:
- перейти у Телеграм-бот;
- натиснути кнопку Start (якщо ти ще не зареєстрований);
- написати кодове слово «molod» або «молодь»;
- дати відповідь на кілька питань;
«Від тебе — чесні й швидкі відповіді на питання, від нас — ще більше ексклюзивних заходів та унікального контенту», — зазначають у молодіжному центрі.
Опитування проводиться за ініціативи Київського молодіжного центру та сприяння Департаменту молоді та спорту м.Києва у партнерстві з U-report.
У жовтні у столиці відбувся перший Всеукраїнський молодіжний екологічний форум. Проєкт став платформою для обміну досвідом у реалізації кращих національних і зарубіжних екопрактик.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua