Критичної транспортної ситуації на станціях «синьої» гілки метро немає, — КМДА

Наразі поїзди не курсують тільки між станціями метро «Либідська» та «Деміївська». Фото: Олександр Галух

Найближчим часом будуть з’ясовані об’єми та види робіт, які будуть виконуватись на ділянці між станціями метро «Либідська» та «Деміївська».

Критичної транспортної ситуації на станціях Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену немає. Як і немає загрози людському життю, а також жодної затопленої станції. Про це заявив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

«Станції метрополітену на цій ділянці не були закриті жодного дня. Із 8 до 12 грудня вони працювали як укриття, в цей період було призупинено рух на шести станціях «синьої» гілки метрополітену. Із 13 грудня було організовано двосторонній рух двома коліями між станціями «Теремки»-«Либідська». Наразі поїзди не курсують тільки між станціями метро «Либідська» та «Деміївська», — зазначив Кандибор.

Він додав, що між станціями, на яких організовано двосторонній рух двома коліями, пасажиропотік людей становить орієнтовно 10 тисяч людей у будні дні та орієнтовно 4500 — 5000 людей у вихідні.

Руслан Кандибор (праворуч) під час брифінгу 9 грудня

Разом із тим, для зручності пасажирів додатково організовано рух наземного транспорту, що дублює шість станцій «синьої» гілки метрополітену. Зокрема, на маршрутах № 2-М та № 43-К працюють 74 автобуси та 20 тролейбусів. Окрім того, курсує тимчасовий автобусний маршрут № 60, який сполучає станції метро «Либідська» та «Деміївська».

Нагадаємо, що також працює система компенсації поїздок через вимушені пересадки на станції метро «Либідська». Місто компенсує проїзд у тимчасових маршрутах №№ 2-М, 60, 43-К та додаткові поїздки в метро на «синій» гілці.

«За попередніми висновками, при будівництві тунелю були допущені технічні помилки, адже через три місяці після відкриття станцій між „Деміївською“ та „Либідською“ відбулась теча води з виносом піску. Після цього фахівці метрополітену проводили постійну роботу з герметизації та догляду за щілинами. У листопаді 2023 року з’явились значні течі з виносом породи через щілини, тобто відбувся прогрес тріщин. Департамент залучив Державний НДІ Будівельних Конструкцій для з’ясування причин виникнення ситуації і отримав висновки про те, що є загроза руйнування тунелю», — розповів Кандибор.

Постійна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій прийняла 8 грудня рішення щодо зупинки руху поїздів на ділянці. Також перекрили праву смугу проїжджої частини з бульвару Миколи Міхновського до проспекту Валерія Лобановського.

«Як результат, вдалося запобігти загрозі руйнуванню перегону між станціями „Деміївська“ та „Либідська“. Наразі загрози для руйнування капітальних споруд через просідання ґрунту немає. Навколо лише тимчасові споруди, які будуть демонтовані для проведення відповідних робіт», –зазначив директор Департаменту транспортної інфраструктури.

За його словами, в місцях просідання ґрунту поблизу станції метро «Деміївська» були пробурені свердловини для проведення геологічних досліджень. Протягом двох тижнів будуть готові результати. Найближчим часом також будуть з’ясовані об’єми та види робіт, які будуть виконуватись на цій ділянці. Закінчити роботи та відновити рух планується протягом шести місяців.

Раніше Кандибор заявив, що заплановане на наступний рік виконання робіт на мосту Метро не вплине на роботу метрополітену.

Олександр ГАЛУХ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *