Мер Києва пояснив, що блокувало реконструкцію Шулявського шляхопроводу і назвав дату здачі об’єкта

Шулявський шляхопровід. Фото: Борис Корпусенко

У середині 2024 року всі будівельні роботи з реконструкції Шулявського шляхопроводу мають завершити.

До середини наступного року здійснять роботи з демонтажу п’ятого цеху заводу, розташованого поруч зі шляхопроводом, облаштують зʼїзди із Шулявського шляхопроводу, завершать благоустрій території. Так мер Києва Віталій Кличко відповів щодо петицію стосовно добудови Шулявського мосту в ефірі телеканалу «Київ».

Йдеться про петицію, яку зареєстрували ще в середині березня. Ідею подали після того, як місто анонсувало про плани почати будівництво дворівневої розв’язки — на перетині вулиць Богатирської та Полярної. Якщо коротко, то автори петиції вважають, що під час війни такі проєкти є марнотратством. Пишуть також про недобудований Шулявський шляхопровід.

«У Києві є проєкт Шулявського шляхопроводу, який вже декілька років закинутий в недоробленому стані. Його функціональність ще менша, ніж старого шляхопроводу і при цьому кошторисна вартість збільшилася з початкових 600 млн грн до 2 млрд грн. Міська влада вже декілька років як забула про шляхопровід — там сміття, бруд та ніякого комфорту для пішоходів», — дослівно йдеться у петиції.

Нещодавно ця петиція набрала необхідну кількість голосів. Але у своєму коментарі Кличко нагадує про нюанси цього проєкту і пояснює, чому затримується здача об’єкта.

«Ми неодноразово говорили, що закінчити цей об’єкт можна тільки після знесення цеху номер 5. Ця споруда перебувала у держвласності, і за неї держава виставила місту дуже немалий рахунок — майже 113 мільйонів гривень. Кошти на викуп були виділені за рахунок бюджетних асигнувань, передбачених на 2022 рік відповідно до рішень Київської міської ради», — зазначив мер Києва.

Віталій Кличко, Київський міський голова. Фото: О.Самсонов

КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва» спільно з колишнім власником здійснюють демонтаж та вивільнення внутрішніх приміщень будівлі від обладнання — задля подальшого знесення самої будівлі та продовження реалізації проєкту реконструкції Шулявського шляхопроводу.

«Біля Шулявського шляхопроводу вже розпочали ремонт підземного пішохідного переходу. Завершать його наприкінці осені цього року. А в липні розпочнуть роботи з демонтажу 5-го цеху. У жовтні будівельники почнуть облаштовувати зʼїзди. В середині 2024 року всі будівельні роботи з реконструкції Шулявського шляхопроводу мають завершити. І розвʼязка буде повністю запущена», — запевнив Віталій Кличко.

Раніше у КМДА наголошували, що протягом травня поточного року завершать тендерні процедури щодо облаштування підземного переходу через Берестейський проспект.

Загалом, у 2023 році Департамент транспортної інфраструктури планує відновити виконання робіт, що були призупинені у зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації.

Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *