У колцентрі. Ілюстративне фото Бориса Корпусенка
Зателефонувавши за номером нової «гарячої лінії» (044) 500 23 23 можна дізнатися про всі види соціальної допомоги, що надають у столиці. А також залишити скаргу.
У Києві розпочала роботу «гаряча» телефонна лінія щодо надання соціальних послуг.
Її відкрили у Київському міському територіальному центрі соціального обслуговування за участі директора Департаменту соціальної політики Руслана Світлого, заступника директора Департаменту соціальної політики Світлани Назаренко та директора Київського міського територіального центру соціального обслуговування Ніни Глоби. Вони заявили, що завжди готові допомогти людям.
Новий кол-центр
Оператори «гарячої лінії» будуть інформувати громадян про надання соціальних послуг, а також оперативно реагувати на скарги щодо їх якості від отримувачів соціальних послуг.
Зателефонувавши за номером (044) 500 23 23 Ви зможете отримати роз’яснення з питань:
- порядку та умов надання соціальних послуг територіальними центрами (догляд вдома,
- паліативний догляд,
- соціальна адаптація,
- консультування,
- денний догляд,
- натуральна допомога,
- транспортні послуги,
- представництво інтересів,
- фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних, з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями та ін.
- порядку звернення для отримання соціальних послуг;
- переліку документів, необхідних для отримання соціальних послуг;
- інформацію щодо отримання допомоги відповідно до міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»
- про продуктові набори;
- засоби особистої гігієни (підгузки, пелюшки, урологічні прокладки);
- набори миючих засобів;
- одноразову матеріальну допомогу;
- засоби реабілітації (палиці, милиці, крісла колісні, інвалідні візки, ходунки, протипролежневі матраци тощо)
- інформацію щодо отримання реабілітаційних послуг для дітей і осіб з інвалідністю;
- інформацію щодо отримання соціальних послуг через соціальне замовлення;
- контактну інформацію надавачів соціальних послуг.
Гаряча лінія працює в робочі дні з 8:30 до 16:00 год.
Тарифікація дзвінків згідно з тарифами вашого оператора.
Якщо Ви потребуєте зазначених послуг — телефонуйте (044) 500 23 23.
Перед тим «Вечірній Київ» інформував, що Департамент соціальної політики КМДА надав роз’яснення щодо видів матеріальної допомоги та категорії їх отримувачів.
Підкреслюється, що столиця продовжує надавати підтримку соціально незахищеним категоріям киян, зокрема й внутрішньо переміщеним особам.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua