Дегтярівський шляхопровід демонтують. Фото: КК «Київавтодор»
Нині проводять демонтаж аварійної споруди.
Дорожники вже демонтували перші 5 із 13 балок. Найближчої ночі заплановано прибрати ще дві. Після демонтажу всіх балок розбиратимуть опори шляхопроводу.
За інформацією Київавтодору, наступним етапом реконструкції є будівництво нового шляхопроводу, що буде на 1 м вищим. Ширина шляхопроводу збільшиться з 28 м до 40 м, і це дозволить облаштувати велодоріжки й комфортні тротуари для пішоходів. Довжина шляхопроводу становитиме 36 м замість 33 м.
На шляхопроводі встановлять посилену плиту під трамвайною частиною. На споруді влаштують сучасну гідроізоляцію і асфальтове покриття в декілька шарів.
У Київавтодорі підтверджують, що відкрити рух новозбудованим шляхопроводом намагатимуться до кінця осені.
Проєктна розрахункова інтенсивність руху на основних підходах до шляхопроводу на 2024 рік становитиме 47 992 автомобілі на добу.
У рамках реконструкції дорожники оновлять також магістральні вулиці загальноміського значення Дегтярівську, Олени Теліги та Олександра Довженка у районі розв’язки, основні з’їзди та заїзди шляхопроводу, тротуари, трамвайне полотно. Термін будівництва — 14 місяців
Нагадаємо, що на час робіт рух шляхопроводом закрито, а рух на розв’язці організували за принципом турбіни. Проїзд забезпечено в усі напрямки, працюють тимчасові світлофори.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua