У липні киянам прийдуть платіжки за воду з додатковою інформацією

Споживачі зможуть ефективніше контролювати витрати води. Фото: Наталія Слінкіна.

У рахунки за червень додаються дані про загальне споживання води будинком, дані загального споживання за квартирними лічильниками, показання загальнобудинкових лічильників води та небаланс.

Таким чином споживачі отримають вичерпну інформацію про стан споживання води в будинку, наявність різниці між будинковим лічильником та сумою квартирних.

Додаткова інформація та деталізація нарахувань дозволить ефективніше контролювати витрати води та оперативно реагувати на причини небалансу, зазначають у Київводоканалі.

Нові платіжки. Фото: Київводоканал

Як правило, до небалансу призводять витоки на внутрішньобудинкових мережах, необлікований полив прибудинкової території, недобросовісних сусідів, які втручаються у роботу приладу обліку з метою зменшення його показників, квартири, що споживають воду без лічильників або з не повіреними лічильниками.

Нові платіжки. Фото: Київводоканал

Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» у будинках, де частина квартир не забезпечені обліком води, з обсягів небалансу, який зафіксувався в будинку, формуються нарахування для квартир, де квартирних лічильників немає або вони не повірені, а отже такі не повірені лічильники не є інструментом обліку.

У Київводоканалі нагадують, що наразі відновлена повірка індивідуальних вузлів обліку комунальних послуг. Споживачам необхідно провести повірку таких лічильників, інакше вони будуть зняті з обліку.

«Міжповірочний інтервал для лічильників води становить 4 роки. Для нових приладів ви можете легко визначити дату повірки, додавши 4 роки до дати виробництва лічильника, що вказана в технічному паспорті приладу, — пояснюють у Київводоканалі. — Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві.

Якщо термін повірки Ваших лічильників вже вийшов, рекомендуємо якнайшвидше звернутись до Сервісного центру Київводоканалу або інших уповноважених організацій, та провести повірку».

Детально тут.

Згідно з Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повірку індивідуальних приладів обліку здійснюють уповноважені організації. Тож замовляти повірку рекомендовано:

  • безпосередньо у Київводоканалі за номером телефону контакт-центру (044)202-02-02 або на онлайн-сервісі
  • Через центри обслуговування Комунального концерну «Центр комунального сервісу».
  • В уповноваженої організації, яка є в переліку, розміщеному на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Зміни у платіжках вводяться відповідно до Наказу Мінрегіону від 26.12.2022 №277, на виконання Наказу Мінрегіону від 22.11.2018 № 315, що затверджує Методику розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, а також Наказу Мінрегіону № 277 від 26.12.2022 «Про внесення змін до Вимог до формування рахунків на оплату послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення».

Також Київводоканал нагадав мешканцям столиці елементарні правила. Киян просять не використовувати унітаз, як смітник.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *