У столиці обговорять, як зробити платформи Київської міської залізниці безбар’єрними

Частина платформ сьогодні є аварійною. Ілюстративне фото: Даша Гришина

Укрзалізниця запрошує проєктні та архітектурні організації, урбаністів до відкритої наради перед оголошенням тендеру на проєктування 60 платформ для Kyiv City Express.

Реконструкція платформ має забезпечити безбар’єрний доступ до приміських та міських поїздів, що є одним із фокусів стратегії «Безбар’єрна залізниця». Залізниця щодня перевозить сотні поранених, людей з інвалідністю та з ускладненою мобільністю, що зумовлює проєктування саме безбар’єрних платформ. Про це повідомляють в Укрзалізниці.

Другий фокус проєкту — безпека, адже не секрет, що велика частка платформ Південно-Західної залізниці є аварійною.

«До прикладу, Київська кільцева електричка запускалася у розпал війни, і в рамках проєкту терміново відроджувалися такі зупинки, як Київська Русанівка та Київ-Дніпровський, адже першочергово важливо було забезпечити міську мобільність та резервні можливості для екстреної евакуації, — зазначають в Укрзалізниці. — Наразі пасажиропотік на кільцевій електричці став системним, а Русанівка входить до топ-3 найбільш популярних станцій столичного „кільця“, а отже необхідно привести до ладу аварійну інфраструктуру, щоб продовжити її безпечну експлуатацію».

До діалогу, обговорення технічного завдання та умов тендеру запрошують насамперед проєктувальників, що готові взяти участь у торгах, а також представників громадськості та преси.

Зустріч відбудеться цієї пятниці о 15:00 у лаунжі Центрального вокзалу столиці Попередня акредитація обов’язкова.

Як писав «Вечірній Київ», у Київській кільцевій електричці додали оголошення станцій англійською. Також пасажирам оголошують нові назви станцій.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *