Реконструкцію проспекту Володимира Івасюка розпочали у середині 2021 року, одразу після завершення капітального ремонту сусіднього проспекту Степана Бандери.
Компанія автомагістраль — Південь повідомила, що протяжність ділянки, яку нині активно відновлюють — п’ять кілометрів. Вона триває від вулиці Приозерної до Північної. Проєкт передбачав не лише заміну дорожнього покриття, але й нову систему освітлення, встановлення зупинок громадського транспорту, тротуари, велодоріжки й зелені зони.
Роботи на проспекті Володимира Івасюка хочуть завершити цьогоріч.
Щоб не утворювати затори, роботи виконувались поетапно, ділянками між кільцевими розв’язками. На цей час виконали фрезерування дорожнього покриття, демонтаж гранітного борта, ремонт дощової каналізації.
Дорожники за роботою.
Також влаштували основи із щебенево-піщаної суміші, встановили новий гранітний борт, створили нижній шар та середній шар асфальтобетону з армуванням покриття георешітки для покращення показників несущої здатності дорожнього одягу,
Також встановили бар’єрне огородження для забезпечення безпеки руху.
Увесь цей час роботи проводились на прямолінійних ділянках між кільцевими розв’язками від вулиці Приозерна до вулиці Героїв Дніпра. Останню ділянку до вулиці Північній розпочали, але через війну проєкт не вдалось завершити.
Встановлення гранітного борту.
Минулого року компанія повністю відновила 13 зупинок громадського транспорту: відремонтовано покриття із ФЕМ та асфальтобетону, влаштовано сходи та пандуси. Створили й нове покриття на з’їздах на прилеглі території та у двори.
Автомагістраль — Південь поділилась планами на нинішній рік.
Дорожники хочуть завершити комплекс робіт по дорожній частині на всіх кільцевих розв’язках та на останній прямій ділянці, включаючи розворотне кільце для громадського транспорту на вулиці Північній та на ділянці від вулиці Набережно-Рибальська до вулиці Приозерна. Планують зробити верхній шар покриття із ЩМА-20 на всій протяжності проспекту.
Наразі майстри займаються демонтажними роботами та монтують бортовий камінь. Згодом стартують і наступні етапи робіт. Чому важливо завершити проєкт?
Фахівці кажуть, що закриття верхнім шаром асфальтобетону дозволить захистити нижні шари від передчасного руйнування та забезпечить тривалий термін служби дорожнього покриття.
До слова, у столиці дорожники відновили капітальні ремонти відразу на кількох вулицях. Роботи на цих об’єктах розпочалися у минулі сезони.
Усі фото — Автомагістраль — Південь/Facebook
Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua