Як підприємствам Києва отримати бізнес-нагороду «Знак Довіри»

«Знак Довіри» — національна маркетингова програма першості торгових марок, яка допомагає засвідчити високий рівень продукції і довіру клієнтів, має вагоме значення при виборі товарів, а також їх покупці.

А ще — це особлива відзнака, яка прокомунікує лідерство серед конкурентів у питанні якості. Саме для таких задач була створена єдина в Україні програма першості для малого і середнього бізнесу.

«Знак Довіри — єдина в Україні відзнака, чиї зусилля націлені на інтереси малого і середнього бізнесу, який змагається за маркетинговий і фінансовий результат та відчутно інвестує у державний бюджет, сплачуючи податки. Тож „Знак Довіри“ допомагає їм здобути маркетинговий актив, який привертає увагу і дозволяє ефективно виділятись серед конкурентів», — наголошують організатори національної програми першості торгових марок «Знак Довіри».

Як отримати нагороду? Відправте заявку на сайті, вказавши промокод для читачів «Вечірній Київ»: kyiv2023. Промокод дозволить отримати спеціальні умови участі, а також представницький диплом та відзнаку «Знак Довіри» у випадку отримання статусу лідера довіри.

Після цього з вами зв’яжеться менеджер та презентує деталі участі у програмі. Наступним етапом стане опитування серед заздалегідь погодженої цільової аудиторії торгової марки, продукту чи компанії. Ми запитаємо у ваших лояльних та потенційних споживачів чи довіряють вони вашій торговельній марці.

За підсумками опитування підприємці отримують статус лідерів довіри і зможуть необмежено використовувати нагороду у власних каналах комунікації, а також додати відзнаку на паковання продукту. Крім того, власники автоматично стають учасниками рекламної кампанії «Знак Довіри» та потрапляють у каталог лідерів довіри на сайті відзнаки.

Для торгових марок і компаній, які отримають статус лідера довіри за версією програми першості, розробляється індивідуальний рекламний пакет з більше ніж мільйонним охопленням унікальних користувачів, який включає:

  • зовнішню рекламу (борди, метро, наземний транспорт)
  • статті у медіа
  • рекламу у соціальних мережах

Серед власників відзнаки мережа Solmar — бренд базового жіночого одягу, B.ELIT — виробник жіночих сумок, joiks — бренд верхнього мембранного одягу для дітей, Romantik Spa Hotel — 4-зірковий готель з системою All inclusive у Яремче, Етнопарк «Гуцул Ленд» у Буковелі, ТроянДА — бренд ексклюзивних дизайнерських сумок ручної роботи, мережа родинних пекарень «Ваш Лаваш», Video Life — оренда та продаж світлодіодних екранів та інші торгові марки.

«Знак Довіри» — важливий у нашій справі і слугує споживачеві за надійний «маячок». Бо спрощує і пришвидшує вибір з-поміж інших багатьох можливих варіантів локацій для відпочинку і дозвілля. Участь у програмі першості дозволила етнопарку заявити про власну увагу до якості сервісу та відмінну репутацію серед гостей. А значить — ефективніше залучати нових відвідувачів», — Етнопарк «Гуцул Ленд» у Буковелі.

Щоб приєднатись до спільноти бізнесів, яким довіряють, залишайте заявку на сайті національної маркетингової програми першості торгових марок «Знак Довіри».

Леонід РУДЕНКО

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *