Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» звертає увагу споживачів, що в лютому лише 28 календарних днів. Тому просить не зволікати з передачею даних.
Для споживачів, у яких встановлено бойлер, показання лічильників гарячої води необхідно передавати щомісяця, навіть якщо вони незмінні.
Для киян, що вимушено залишили свої домівки та не мають зараз можливості вчасно передати показання лічильників, нарахування здійснюють за середнім обсягом споживання на підставі даних попередніх періодів кожної квартири. При наданні споживачем уточнених даних показання будуть скориговані та буде здійснено перерахунок.
Передати показання та отримати консультації щодо нарахувань та перерахунків можна будь-яким із зручних способів:
- в особистому кабінеті на сайті;
- за телефоном Call-центру — (044) 247-40-40;
- за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань лічильників із мобільного — 0 800 404 407;
- за додатковими стаціонарними номерами телефонів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06;
- через скриньки для передачі показань, що розташовані біля входу до сервісних центрів (ззовні). Достатньо лише на аркуші паперу зазначити ПІБ, адресу (або особовий рахунок), контактний номер телефону, попередні та поточні показання лічильника і опустити аркуш до скриньки.
Фахівці «Центру комунального сервісу» щоденно забирають отримані показання та звернення, опрацьовують, вносять до облікових баз та ретельно відстежують, щоб кожне питання було вирішено.
Прийом показань розпочинається з 5-го числа і до останнього дня поточного місяця включно. Для уникнення непорозумінь, зокрема щодо перевантажень телефонних ліній, концерн рекомендує, за можливості, не відкладати передачу показань квартирних лічильників на останню добу календарного місяця.
Якщо є борги за комуналку, кияни можуть скористатися розстрочкою виплати. Це полегшить складання сімейного бюджету й допоможе комунальникам у воєнний час краще обслуговувати мешканців столиці.
ЦКС пропонує оформити розстрочку на будь -який вид комунальних послуг у будь-якому сервісному центрі ЦКС за попереднім записом й навіть дистанційно.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua