Всього на балансі КК «Київавтодор» 175 мостів та шляхопроводів. Ними постійно опікується комунальне підприємство «Київавтошляхміст», яке займається питанням утримання штучних споруд і регулярно їх обстежує.
Віталій Кличко
«Усі документи та інформацію, які запросив уряд в рамках анонсованої перевірки мостів, ми передали. Як саме вони збираються ними скористатися і для чого — побачимо», — відповів на запитання видання «Бабель» Віталій Кличко, коментуючи інформацію про ініційовану урядом перевірку мостів у столиці.
За його словами, наразі в гіршому стані міст Патона, який побудували 67 років тому. Два роки тому місто передало його на баланс Міністерства інфраструктури під «Велике будівництво», щоб роботи розпочалися.
Нагадаємо. У лютому 2021 року місто мало намір провести процедуру закупівель та визначити підрядника на виготовлення проєктно-кошторисної документації реставрації із пристосуванням мосту ім. Патона.
Кличко нагадав, що міст Патона є пам’яткою архітектури й багато питань через це потрібно розв’язувати з Міністерством культури.
«Цей обʼєкт — памʼятка архітектури, і там багато нюансів, зокрема з Мінкультури, які держава може вирішити максимально швидко», — наголосив Кличко.
Міст Метро
Зараз, за словами мера столиці, в аварійному стані також міст Метро. Його конструкція за радянських часів була експериментальною, таких мостів було всього декілька в СРСР.
«Але ми вже розробляємо проєкт першочергових протиаварійних робіт на цьому мості. І плануємо розпочати його оновлення наступного року», — сказав Кличко.
Мер уточнив, що під час робіт перекривати на ньому рух транспорту будуть лише частково.
Нагадаємо: у 2019 році на мосту Метро через Русанівську протоку вперше в Україні виконали унікальні роботи з ремонту.
Що стосується Подільсько-Воскресенського мостового переходу, то за інформацією мера столиці, планується запустити автотранспорт з лівого на правий берег вже за кілька місяців.
«Вечірній Київ» своєю чергою повідомляв, що нині завершуються роботи зі створення проїзду для спецтранспорту на Подільсько-Воскресенському мостовому переході.
А для повноцінного запуску руху транспорту там ще потрібно виконати дуже багато робіт. Попри всі виклики через війну, місто робить все, щоб організувати рух громадського транспорту, спецтранспорту, пожежних машин, швидких по мосту.
Також влада столиці працює над створенням з’їзду на вулицю Бальзака. Якщо, роботи будуть проводити планово, без форс-мажорів, вже у 2024 транспорт повноцінно поїде з мосту ще й по вулиці Бальзака. Таким чином буде забезпечено сполучення з Троєщиною із з’їздом на Набережно-Рибальську й заїздом із Верхнього та Нижнього Валів.
Північний міст
Наразі на складовій частині Північного мостового переходу — мості через Десенку — замінюють асфальтне покриття там, де не замінили торік. Крім того, дорожні служби столиці підтримують в нормальному експлуатаційному стані основний міст — Північний.
На Південному мості продовжуються роботи по заміні деформаційних швів, які столичні дорожники розпочали минулого року. Планується, що до серпня буде замінено 70 відсотків швів.
Катерина НОВОСВІТНЯ, Фото Бориса Корпусенка «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua