Відтоді через порушення герметичності почала просочуватися вода. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор в інтерв’ю виданню NV.
«Ця проблемна ділянка метро виникла через три місяці після відкриття. В березні 2011 року вже з’явилися перші тріщини, і це зафіксовано в журналі. І так ще впродовж 12 років ця ділянка була проблемною, там просочувалася вода і вона так існувала», — сказав Кандибор.
Водночас, за його словами, понад 10 років прогресу у руйнуванні чи виносу ґрунту не було. Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА розповів, що з кінця листопада цього року на проблемній ділянці тунелю Деміївська — Либідська збільшився об’єм води.
«Це помітили фахівці та інженери, почали бити на сполох, вживали першочергові заходи щодо герметизації стиків. Такі випадки завжди в метро є, це передбачено всіма ДБНами при будівництві — те, що в метро просочується вода. Але потік води не зменшувався і почало виносити ґрунт, пісок», — розповів Кандибор.
Тоді 6 грудня було вирішено звернутися до Державного науково-дослідного інституту будівельних конструкцій. Фахівці чотири дні проводили обстеження та зазначили, що є загроза, може бути руйнування тунелю, аварія з потягом метро, внаслідок чого може статися надзвичайна ситуація. Після цього було ухвалено рішення зупинити рух поїздів, щоб не наражати людей на небезпеку.
Раніше Кандибор заявив, що якби не припинили рух поїздів на ділянці між станціями «Либідська» та «Теремки», могли бути жертви. Відсьогодні на «синій» гілці від «Деміївської» до «Теремків» запрацював «човниковий» рух.
Олександр ГАЛУХ, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua