Києвом почали курсувати нові сучасні трамваї на маршруті №33. Пасажирів перевозять Лівим берегом столиці — від Троєщини на Дарницю та у зворотному напрямку.
Всередині — просторі та світлі салони, зручні текстильні сидіння та широкі проходи, які дозволяють пасажирам комфортно переміщатися навіть у годину пік.
Широкі проходи дозволяють зручно переміщатися
Високі сидіння не заважають іншим пасажирам проходити салоном
Великі вікна дозволяють милуватися столичними пейзажами під час поїздки
Трамваї обладнані зручними гумовими поручнями, а також валідаторами для оплати поїздки банківською картою або за допомогою смартфону.
Валідаторів у салоні достатня кількість, вони розташовані за кілька метрів один від одно. Це дозволяє пасажирам комфортно оплачувати проїзд навіть під час великого скупчення людей.
Трамваї їздять за маршрутом №33
Валідатори розташовані по всьому салону
Є кілька входів для різного типу кабелів
Пасажири можуть зарядити гаджети під час поїздки
Крім того, у трамваї вбудовані системи для підзарядки гаджетів з кількома різними входами. В одному салоні таких систем щонайменше три, вони розташовані рівномірно по всьому трамваю.
Відеоогляд на нові трамваї №33
Новий столичний транспорт їздить за таким маршрутом: вулиця Сержа Лифаря — вулиця Кибальчина — станція метро «Чернігівська» — вулиця П. Усенка (Дарницька ТРЕД) — ДВРЗ (Макаренка) і назад тим же шляхом.
Схема руху трамвая за маршрутом №33. Фото: «Київпастранс»
Перший трамвай вирушає о 06:05, а останній — о 22:08 від вулиці Сержа Лифаря. Трохи пізніше він відправляється з ДВРЗ (Макаренка) — 06:12 (перший рейс) та о 21:12 (крайній рейс).
Детальний розклад руху з врахуванням святкових днів та вихідних доступний на сайті «Київпастрансу».
Ці трамваї українського виробника «Татра-Юг». Вони вперше вийшли на маршрут у понеділок, 20 березня. У пікові години інтервал руху на ньому складатиме 15 хвилин.
За словами мера Києва Віталія Кличка, нові трамваї курсуватимуть оновленими коліями, що відремонтували на ділянці між вулицями Павла Усенка і Карельським провулком. Загалом оновили 1076 метрів колії, замінили 1809 шпал, демонтували два стрілкових переїзди.
Фото авторки
Юлія СЕРГЕЄВА, «Вечірній Київ»
Sourse: vechirniy.kyiv.ua