У Києві планують запустити рух спецтранспорту по новому великому мосту: інтерв’ю з Русланом Кандибором

Директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор розповів «Вечірньому Києву» про плани запустити рух спецтранспорту по Подільському мосту, закупити дорожню техніку, тролейбуси з автономним ходом. А також про нові маршрути та брак водіїв електротранспорту.

Руслан Кандибор

— Руслане Васильовичу, скажіть, будь ласка, чи можна говорити про перспективи розвитку транспортної мережі у столиці з огляду на воєнні реалії?

— Річ у тому, що ми не можемо відкладати на повоєнний час життя, яке сьогодні нам диктує певні умови й те, що нам диктує суспільство. Війна внесла свої корективи і в роботу приватних перевізників у столиці й в роботу комунального транспорту. Є багато перевізників, які припинили обслуговування маршрутів через збитковість та через те, що багато транспорту вони повіддавали на потреби військових.

Місто на деякий час призупиняло перевірки маршруток, а зараз їх відновлює. Слідкуємо, щоб всі перевізники дотримувалися умов договору з містом, виявляємо факти порушень. При значних порушеннях закриваємо маршрут та по можливості заміняємо комунальним транспортом. Щодо перспективи відкриття нових маршрутів, то нині йде робота з їх планування. Наприклад, зараз в нас опрацьовується питання сполучення Харківського масиву з центром міста, а також поліпшення транспортного сполучення на масиві Осокорки.

Так у Києві вже працюють автобуси по трьох новим напрямкам: №25 — від станції «Київ-Волинський» до Національного музею історії України у ІІ Світовій війні, №38 — від вулиці Метрологічна до станції метро «Деміївська», №44 — від вулиці Милославська до залізничної платформи «Лівий берег». Відкрили новий тролейбусний маршрут №36 від вулиці Північної до Чорнобильської.

Низку автобусних маршрутів у режимі маршрутного таксі ми закриваємо, тому що вони дублюють комунальний транспорт, вносимо незначні зміни до маршрутів КП «Київпастранс» — автобусів та тролейбусів. І таким чином заміщаємо приватний транспорт. Тобто це питання є на часі, ми працюємо, — розповідає Руслан Кандибор.

Відновили роботу комунальної Служби перевезень. Фахівці перевіряють виконання умов договору на маршрутах, найближчим часом будемо оголошувати нові конкурси на пасажирські перевезення, покращувати комфорт для пасажирів.

Наголошу: є приватні перевізники, які не хочуть, щоб їх перевіряли. Судовими рішеннями забороняють нам їх перевіряти. Проте, разом з Державною службою безпеки на транспорті, Головним управлінням Національної поліції у м. Києві, які мають право на перевірки, ми надалі проводимо рейди щодо дотримання належного технічного стану транспортних засобів, відповідної кількості автобусів на маршруті, й таким чином ми наводимо порядок.

НОВІ ТРАМВАЇ НА ВІДРЕМОНТОВАНІЙ ЛІНІЇ ТА ТРОЛЕЙБУСИ З АВТОНОМНИМ ХОДОМ

— Скажіть, будь ласка, Київ має отримати ще партію трамваїв. Де їх експлуатуватимуть?

— У Київ надійде ще 8 нових трамваїв українського виробництва «Татра-Юг». І незабаром кияни побачать їх на одному з маршрутів Києва. Поки не буду афішувати де саме — нехай це буде приємним сюрпризом. Постачання вже є й найближчим часом все побачите.

Руслан Кандибор: «Скоро побачите нові трамваї на лівобережжі столиці»

— А як щодо тролейбусів?

— Ми оголосили закупівлю тролейбусів з автономним ходом. Тролейбусна контактна мережа Києва сильно розвинута. Попри це є незначні розриви між лівим та правим берегом. Є також ділянки, де можна продовжити рух тролейбусів на три кілометри.

Тролейбуси з автономним ходом нам дозволять їздити до 30 кілометрів без контактної мережі. Адже матимуть акумуляторну батарею, яка заряджається під час руху, й коли тролейбусні мережі закінчуються, вони опускатимуть пантограф й проїжджатимуть на акумуляторах до наступної мережі, й знову чіплятимуть пантограф.

Такі машини дадуть можливість без побудови нової контактної мережі продовжити рух екологічно чистого тролейбуса на нових маршрутах. Це чудова альтернатива автобусам з двигунами внутрішнього згорання, які викидають в атмосферу оксиди вуглецю. Це наші амбітні плани на майбутнє.

Але ми маємо враховувати воєнні будні нашого міста, коли ворог може залишити нас без електроенергії і ми повинні оперативно залучити автобуси. Нагадаю, що у міста вже був такий досвід, автобусний парк цілком готовий до такої ситуації, а алгоритм роботи був якісно відпрацьований взимку. Ми тоді швидко перевели сполучення у Києві на автобуси й здійснювали перевезення, уникнувши транспортного колапсу.

МІСТУ КАТАСТРОФІЧНО НЕ ВИСТАЧАЄ ВОДІЇВ ТРОЛЕЙБУСІВ

— Чи є сценарій на випадок, якщо таке трапиться знову?

— Він є, пророблений, перевірений на практиці цієї зими. Як тільки зупинилися тролейбуси й трамваї, ми запустили автобуси з резерву КП «Київпастранс».

У надзвичайному випадку ми готові забезпечити заміну електротранспорту. Взимку, після ураження кількох об’єктів критичної інфраструктури столиці в місті був дефіцит постачання електроенергії та пошкодження електромереж.

Через це поїзди метрополітену певний проміжок часу не курсували. Ми організовували рух транспорту, який так чи інакше дублював маршрути метрополітену. Також на зміну тролейбусам в місті курсували автобуси за постійним графіком, додатково запускали автобуси, що дублювали трамвайні маршрути. Приватним перевізникам Києва було надано доручення збільшити випуск автобусів на маршрути в режимі маршрутного таксі.

Але потрібно враховувати, що при такій заміні є проблема — людський ресурс — водії. За цей місяць багато водіїв забрали до лав ЗСУ. Водій громадського транспорту — це не звичайний водій легковика чи таксі, це людина, яка повинна мати досвід перевезень пасажирів й керування таким транспортним засобом, знати маршрут.

Коли береш будь-яку людину з вулиці, з іншого міста, то 2-3 тижні треба її стажувати, щоб вона освоїла один маршрут, не говорячи про те, що ми оперативно маємо замінити тролейбусний маршрут на автобусний. Ми розробили сьогодні для кожного водія алгоритм дій і розуміємо, хто який тролейбусний маршрут буде заміняти автобусом. Зі сторони може видатися, що це все простою, проте на практиці все набагато складніше. Сьогодні величезний виклик — людський ресурс, водії, а їх у нас катастрофічно не вистачає.

Руслан Кандибор: «У місті не підвищуватимуть тарифи на проїзд»

У КИЄВІ НЕ ПІДВИЩУВАТИМУТЬ ТАРИФИ НА ПРОЇЗД

— Що можна сказати про дотаційність столичного комунального транспорту?

— Це питання зовсім не нове. Сьогодні всі знають, що діючий тариф за транспортною карткою, при купівлі 50 поїздок — 6,50 грн. Також знаємо, на скільки збільшилася пільгова категорія пасажирів у місті. Наразі від загальної кількості пасажирів пільговики складають понад 50 відсотків. Говорити, що за 6,50 ми можемо возити всіх й при цьому розвивати громадський транспорт, не можливо.

Сьогодні реальний тариф, який би тільки покривав видатки, без подальшого розвитку — близько 30 гривень. Але його б вистачало на заробітну плату, на запчастини, які подорожчали, паливо-мастильні матеріали.

Ціни на них з 2018 року підвищилися в арифметичній прогресії. Тому комунальний транспорт у нас дотаційний. Міська влада розуміє, що відбувається з доходами громадян: сьогодні люди не забезпечені. І скажи комусь, що транспорт буде коштувати 25 -30 гривень, а людина в робочий день витрачатиме не менше 50 — 100 гривень, це буде шок. Це просто в голові не вкладається.

Я, як управлінець, як виконавець, зобов’язаний рахувати економіку, думати про розвиток підприємств і мені потрібні доходи. Проте, поки Київрада готова дотувати транспорт, я буду погоджуватися. Але мушу говорити про розвиток, на який потрібні кошти. У жодному разі я не говорю, що ми його (тариф- прим. ред.) завтра піднімемо.

Нещодавно на телебаченні висмикнули з контексту й перекрутили мої слова. Тому повторюю: доки йде війна, доки з міського бюджету зможуть підтримувати хоча б заробітну плату й існування транспорту — тариф підіймати не будуть. Ми розглядаємо, робимо економічні розрахунки, рахуємо затрати, проте наголошую, що підвищувати ціни нині не будемо.

МАЙЖЕ 100 ОДИНИЦЬ ДОРОЖНЬОЇ ТЕХНІКИ МІСТО ПЕРЕДАЛО ВІЙСЬКОВИМ

— Розкажіть, будь ласка, як транспортна сфера міста готується до зими, яка може бути також не простою?

— Дорожню техніку вже готуємо до роботи зі снігом взимку. Проводимо ремонти: підварюємо, змащуємо, фарбуємо, обробляємо антикорозійним покриттям — впродовж літа готуємось до зими й хочемо розуміти, з чим входимо в холодний період. Те саме з автобусами, тролейбусами, трамваями.

Зараз маємо передбачені кошти на закупівлю дорожньої техніки, тому що ми близько 100 одиниць передали на потреби військових.

У нас є велика кількість дорожніх машин білоруського виробництва ще радянських часів, тому маємо проблеми з запчастинами, експлуатацією. Через те будемо оновлювати цей парк. Поступово купуватимемо якісні європейські машини.

Руслан Кандибор: «Місту не вистачає водіїв тролейбусів»

— Чи планується впровадження нових способів оплати за проїзд?

— Сьогодні в комунальному транспорті повністю відсутня готівка. Впроваджуємо поступово таку систему й у приватному громадському транспорті. Нещодавно в експериментальному режимі встановили на маршруті № 444 валідатори, аби пасажири мали можливість сплачувати банківською карткою та гаджетами, а також для подальшого аналізу роботи автоматизованої системи оплати проїзду в маршрутних таксі.

Але із збільшенням пасажиропотоку пільгових категорій залишається не врегульованим питання щодо компенсації за пасажирів перевезення у приватному громадському транспорті — маршрутних таксі. Ми над цим працюємо.

Наш варіант бачення, як вирішити питання з приватним транспортом і перевезенням пільговиків: якщо держава готова компенсувати 6,50 гривень за проїзд у маршрутці, то пільговику можна було б запропонувати доплатити решту до діючого на маршруті тарифу. Пільговик матиме вибір: або пройти до зупинки тролейбуса, або доплатити за проїзд у маршрутці якусь суму.

РЕМОНТИ СТОЛИЧНИХ МОСТІВ: У СЕРПНІ МОЖНА БУДЕ ЇХАТИ ПІВДЕННИМ МОСТОМ

— Нині по місту тривають ремонти доріг та шляхопроводів. Розкажіть про найважливіші проєкти, будь ласка. Що передбачено на цей рік?

— Зараз виконуються ті роботи, які розпочали у 2021 році. З 2022 року жодні видатки на ці цілі неможливі. Тому сьогодні наша стратегія — завершити все, що було розпочате у 2021 році.

Ми прагнемо: завершити третю чергу будівництва кільцевої дороги — від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту, що значно покращить сполучення й надалі буде продовженням об’їзної дороги навколо Києва в районі Вишгорода.

Ми завершуємо влаштування якісного дорожнього покриття ділянки Великої окружної дороги навколо Києва й поліпшуємо сполучення між Обухівським та Одеським напрямками з Житомирською трасою. Ці роботи розпочалися у 2021 році. Завдяки такому будівництву зменшиться трафік через столицю.

Хочемо також завершити спорудження розв’язки на Шулявці. На сьогодні потрібно добудувати з’їзди.

Були певні бюрократичні зволікання щодо викупу цеху №5 заводу Більшовик: з судовими позовами, встановленням завищеної ціни, арештами майна… Нарешті викупили, оформили право власності на цех. Готуємо всі документи, адже потрібно відвести землю під будівництво. Плануємо в цьому році повноцінно вийти на демонтаж старого корпусу заводу. Зараз ремонтуємо підземний перехід з побудовою ліфтів та повною інклюзивністю. В наступному році хочемо завершити побудову цієї розв’язки.

Руслан Кандибор:”Працюємо над тим, щоб запустити повноцінний рух Південним мостом після ремонту»

— Розкажіть, чи ведуться нині роботи на Подільсько-Воскресенському мостовому переході?

— Так, нині завершуємо роботи зі створення проїзду для спецтранспорту на Подільсько-Воскресенському мостовому переході. Насправді там ще потрібно дуже багато робіт виконати. Нагадаю, це 9 кілометрів суміщеного з метрополітеном мостового переходу, який матиме по чотири смуги для руху автотранспорту в обидві сторони. Це й мости через Дніпро, Десенку, озера, острови. Попри всі виклики через війну, ми робимо все, щоб організувати рух громадського транспорту, спецтранспорту, пожежних машин, швидких по мосту.

Також працюємо над створенням з’їзду на вулицю Бальзака. Це величезна робота. Якщо, роботи будуть проводитись планово, без форс-мажорів, вже у 2024 ми повноцінно ще поїдемо транспортом й на Бальзака. Таким чином забезпечимо сполучення з Троєщиною із з’їздом на Набережну-Рибальську й заїздом із Верхнього та Нижнього Валів.

— Восени минулого року частково відремонтували проїзд на мості через Десенку, що входить до складу Північного мостового переходу. Чи планується продовжити роботу?

— Північний міст сьогодні дуже перевантажений. Ми плануємо в цьому році на мосту через Десенку замінити асфальтне покриття там, де не замінили торік. Й підтримувати в нормальному експлуатаційному стані основний міст через Дніпро.

На Південному мості продовжуємо роботи по заміні деформаційних швів, які розпочали минулого року. Думаю, що до серпня буде замінено 70 відсотків швів.

Зауважу також, що існує потреба у ремонті вагонів метро, й ми дякуємо Варшаві, що надала вагони, які використаємо як донори запчастин. Нам також потрібно ремонтувати ескалатори в метрополітені. Потреб та роботи багато. Але не падаємо духом, робимо все можливе. Дякуємо меру, міській владі, депутатському корпусу, що вони розуміють виклики транспортної сфери й підтримують нас у роботі!

«Вечірній Київ» повідомляв, що Дегтярівський шляхопровід закрили на ремонт до кінця осені.

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»

Sourse: vechirniy.kyiv.ua

Rating: 5.00/5. From 1 vote.
Please wait...

Один коментар

  1. Я хотіла б поділитися своїм чудовим досвідом роботи з ворожкою Марією Миколаївною. Її талант і здатність передбачати майбутнє просто вражають. Завдяки її допомозі я змогла повернути мого чоловіка і відновити нашу сім’ю.

    Спочатку я була скептично налаштована щодо ворожки та містики загалом, але я була настільки відчайдушною і готовою на все, щоб повернути свого коханого, що зважилася на консультацію з Марією Миколаївною. Від самого початку я відчула силу її енергії та впевненість у тому, що вона може допомогти мені.

    Марія Миколаївна провела для мене глибоке ворожіння, використовуючи різні техніки та інструменти, щоб отримати чітке уявлення про мою ситуацію і причини, що призвели до розставання. Її точність в описі мого життя і стосунків була вражаючою. Вона не тільки розкрила деталі минулого, а й дала мені надію на майбутнє.

    Одним із найважливіших моментів була її допомога у виправленні мого емоційного стану та спрямуванні позитивної енергії на відновлення стосунків. Вона дала мені мудрі поради та запропонувала ритуали, які допомогли мені відновити контакт із моїм чоловіком і подолати наші розбіжності.

    Через деякий час я почала помічати позитивні зміни в наших стосунках. Мій чоловік став більш відкритим і уважним, і ми почали знаходити спільну мову знову. Поступово ми долали перепони, які призвели до нашого розставання, і врешті-решт змогли відновити нашу сім’ю.

    Я щиро вдячна цій чудовій жінці за її щиру увагу та турботу про моє щастя. Її дар допоміг повернути мого чоловіка і возз’єднати нашу сім’ю, і я не можу їй цього достатньо висловити. Якщо ви опинилися в ситуації, коли вам потрібна допомога, я настійно рекомендую звернутися до Марії Миколаївни. Її професіоналізм, інтуїція та вміння працювати з енергією дійсно вражають.

    Якщо у вас виникли життєві труднощі, то зателефонуйте Марії Миколаївні за телефоном +38 097 2055050 або на ватцап, вайбер +49 160 4516821

    No votes yet.
    Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *